- پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ زاگرس - https://golbangzagros.ir -

از رای اولی های پرشور دعوت می کنیم در انتخابات شرکت کنند

به گزارش نگرش نیوز [1]، علیرضا مهلی رئیس ستاد جوانان ایران توانمند حضرت آیت الله رئیسی کل کشور در خصوص شرکت رای اولی ها در انتخابات روز جمعه ۲۸ خردادماه اظهار کرد: این حضور نه تنها در ذهن تک تک رأی اولی ها بلکه برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت می شود.

مهلی با اشاره به اینکه انتخابات، همیشه اقدامی مهم و تاثیر گذار در زندگی افراد است اما مشارکت در انتخابات و حماسه حضور برای فردی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده بسیار مهم است، اضافه کرد: جوانانی با افکار نو و تازه در جشن سیاسی انتخابات حاضر می شوند تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را برای نخستین بار در زندگی خود به ثبت برسانند.

وی تصریح کرد: همه ما به عنوان خادمین این انقلاب تلاش می‌کنیم بستر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آوریم و در این راستا جوانان که همیشه در مواقع حساس و بزنگاه‌های تاریخی پیشرو و تاثیرگذار هستند، با عمل به تکلیف باز هم پرچمدار خواهند بود.

رئیس ستاد جوانان ایران توانمند آیت الله رئیسی در پایان گفت: رای به آقای رئیسی، رای به مبارزه با فساد، استفاده از جوانان در مدیریت های کشور، پیشرفت اقتصاد، مبارزه با رانت و سرافرازی ایران عزیزمان خواهد بود. که انتظار می رود در این مهم حداکثری حضور داشته باشید.