امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 28 January , 2022
امروز : جمعه, ۸ بهمن , ۱۴۰۰
شناسه خبر : 1373
  پرینتخانه » عناوین دیگر تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ | 43 بازدید | ارسال توسط :

شهردار اهواز: رسیدگی به پیامهای شهروندی در اولویت باشد

معاونین و شهرداران مناطق و مسئول سامانه ۱۳۷ می‌بایست پایه کار باشند و با پیگیری و آسیب شناسی در خصوص بیشترین موارد ثبت شده و رفع سریع آنها اقدام کنند.
شهردار اهواز: رسیدگی به پیامهای شهروندی در اولویت باشد

نگرش نیوز – جلسه رسیدگی به پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ با هدف هم اندیشی پیرامون بهبود و ارتقای سطح کیفی منظر شهری به ریاست شهردار اهواز و با حضور معاونین، مدیران ارشد و شهرداران مناطق برگزار شد.

شهردار اهواز ابراهیم نوشادی گفت: در خصوص افزایش پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ باید تغییرات اساسی انجام بگیرد و لازم است تیم‌های کارشناسی متخصص برای هر حوزه کاری تقویت شود.

وی تصریح کرد: معاونین و شهرداران مناطق و مسئول سامانه ۱۳۷ می‌بایست پایه کار باشند و با پیگیری و آسیب شناسی در خصوص بیشترین موارد ثبت شده و رفع سریع آنها اقدام کنند.

نوشادی در ادامه افزود: رفع دغدغه شهروندان در حوزه مسائل شهری و رسیدگی به موقع به درخواست های ثبت شده آنها در سامانه ۱۳۷ منجر به ایجاد اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود. لذا رسیدگی به پیامهای شهروندی باید در اولویت باشد.

در پایان جلسه مقرر شد مالکیت و رنگ‌آمیزی بیلبوردهای تبلیغاتی آبیاری فضای سبز در شب به منظور جلوگیری از هدررفت آب در روز، لزوم ساماندهی و کدگذاری خودروهای حمل نخاله و آموزش رانندگان و جمع آوری نخاله های سطح شهر و همچنین پیگیری و نصب پمپ های سبتیک جهت جلوگیری از بروز بحران آب گرفتگی در زمان بارندگی ها، لکه گیری آسفالت و ساماندهی سگهای بلاصاحب در دستور کار قرار بگیرد.

گفتنی است در پایان جلسه رئیس سامانه ۱۳۷ گزارشی از عملکرد سامانه ۱۳۷ به شهردار ارائه داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.