امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 18 May , 2022
امروز : چهارشنبه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۱
شناسه خبر : 1607
  پرینتخانه » اجتماعی, استان خوزستان, استان ها, عناوین دیگر تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1400 - 19:49 | 51 بازدید | ارسال توسط :
شهردار اهواز خطاب به مدیران ارتباطات :

روابط عمومی ها باید از انتقادات استقبال کنند و نسبت به آگاهی بخشی به شهروندان اقدام کنند

روابط عمومی ها باید از انتقادات استقبال کنند و نسبت به آگاهی بخشی به شهروندان اقدام کنند

ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، عنوان کرد: متاسفانه در شهر اهواز اغلب شاخص های شهری وضعیت مناسبی ندارند و این را مردم روزانه لمس و با آن زندگی می کنند.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: من با توجه به تعصب و احساس تکلیفی که در خود نسبت به شهر اهواز داشته ام، این مسئولیت را پذیرفته ام.

نوشادی تصریح کرد: بنده فردی تبلیغاتی نیستم و در انتقادات اخیر نیز هیچگونه واکنشی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی نداشته ام زیرا معتقد هستم باید زمینه ایجاد فضایی آزاد برای منتقدان فراهم کنند.

وی افزود: سیاست من به عنوان شهردار اهواز این است که حرف همه منتقدان را گوش دهم و روابط عمومی ها نیز نه تنها باید از انتقادات استقبال کند، بلکه باید نسبت به آگاهی بخشی آنها و شهروندان در راستای حل مشکلات موجود اقدام نمایند.

ابراهیم نوشادی با اشاره به لزوم ارتباط بی واسطه مسئولین و مردم گفت: درب اتاق شهردار همیشه به روی همه شهروندان حتی منتقدان باز است.

وی در ادامه اظهار کرد: روابط عمومی ها باید کارهای سنتی را کنار بگذارند و به حوزه فضای مجازی توجه بیشتری کنند تا شهروندان با سرعت و راحتی بیشتری بتوانند یک پل ارتباطی برای انعکاس مشکلات شهروندان در این بستر ایجاد نمایند.

شهردار اهواز بر تقدیر از پرسنل خدوم شهرداری تاکید وعنوان کرد: پیشنهاد می شود که به صورت مداوم از پرسنل خدوم و نمونه و همچنین بازنشستگان تقدیر صورت گیرد تا در راندمان کاری آنها و توجه ویژه پرسنل به بحث تکریم ارباب رجوع تاثیر مثبت داشته باشد.

نوشادی در پایان بیان کرد: پیشنهادات خوبی در این جلسه مطرح شد که حتماً باید انجام شوند و من نیز از اجرای انها حمایت می کنم.

امیر آهن جان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز نیز در این نشست ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: روابط عمومی ها چشم و گوش یک سازمان و منعکس کننده خدمات سازمان ها به شهروندان هستند.

وی افزود: مدیران روابط عمومی در شهرداری اهواز علاوه بر وظایف داخلی خود، باید مشکلات شهروندان را به گوش مسئولان و مدیران منتقل کنند.

امیر آهنجان در پایان به موضوع کاهش بودجه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: باتوجه به موج چندباره تورم و گرانی در جامعه، متاسفانه بودجه روابط عمومی در سال گذشته و امسال نه تنها افزایش نداشته بلکه با کاهش روبرو شده است که نیاز است شهردار محترم توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

نویسنده : ترنم عباسی زاده | منبع خبر : شهرداری اهواز
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.