تهران
کد خبر:8381
پ
۱۰۱۱۴۳۹۰_۱۷۶٫jpeg
طرح فدک با هدف آبرسانی در خوزستان در دست اجراست.

اجرای طرح آبرسانی فدک در خوزستان

علی اکبر حسینی محراب در نشست بررسی مشکلات شهرستان های ایذه و باغملک گفت : تامین آب آشامیدنی و کشاورزی در مناطق شهری و روستایی این  شهرستانها بسیار مهم و اساسی است . وی با اشاره به اینکه طرح فدک یکی از مهمترین طرح های  آبرسانی در  خوزستان است و استانداری این موضوع را به […]

علی اکبر حسینی محراب در نشست بررسی مشکلات شهرستان های ایذه و باغملک گفت : تامین آب آشامیدنی و کشاورزی در مناطق شهری و روستایی این  شهرستانها بسیار مهم و اساسی است .

وی با اشاره به اینکه طرح فدک یکی از مهمترین طرح های  آبرسانی در  خوزستان است و استانداری این موضوع را به طور جدی پیگیری می کند، افزود : این طرح با هدف آبرسانی به شهرستانهای ایذه ،  باغملک ، دزپارت و صیدون  در دست اقدام می باشد .

استاندار خوزستان تاکید کرد :  همه مدیران دستگاههای اجرایی باید همگرایی کنند تا این طرح  با حداقل زمان به اتمام برسد و سازمان آب و برق خوزستان باید در زمینه اجرای آن به طور جدی پیگیری نماید .

حسینی محراب بیان کرد :  علاوه بر طرح فدک ، طرح های آبرسانی غدیر و کوثر در استان نیز در حال اجراست که تکمیل این طرح های مهم در دستور کار هیات دولت قرار دارد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید