تهران
کد خبر:5621
پ
۲۰۲۲۰۱۰۱_۱۹۱۸۴۲

ارتباط مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ها مطلوب نیست/ارگان ها مطالبات اصحاب رسانه را پرداخت کنند

به گزارش گلبانگ زاگرس : افشار پرویزی بابادی، مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان در دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به عدم توجه برخی از ارگان ها به پرداخت مطالبات خبرنگاران گفت: در خواست داریم که بخشنامه ای درنظر گرفته شود و برای دستگاه های اجرایی و ارگان ها ارسال شود تا نسبت به پرداخت […]

به گزارش گلبانگ زاگرس : افشار پرویزی بابادی، مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان در دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به عدم توجه برخی از ارگان ها به پرداخت مطالبات خبرنگاران گفت: در خواست داریم که بخشنامه ای درنظر گرفته شود و برای دستگاه های اجرایی و ارگان ها ارسال شود تا نسبت به پرداخت مطالبات اصحاب رسانه جدیت به خرج دهند.

وی به نبود موضوع رتبه بندی روزنامه ها در خوزستان اشاره کرد و گفت: ما ۱۶ روزنامه در روز چاپ داریم و این موضوع رتبه بندی را خواستاریم تا از طریق فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری و دستورات لازم انجام شود.

پرویزی بابادی  افزود: پتروشیمی‌ها آگهی ها را به رسانه های خوزستانی تحویل نمی دهند و سهم فرهنگ و رسانه را نادیده می گیرند.
مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان با تاکید بر مشکل ساز بودن فضای مجازی برای همه اقشار جامعه به ویژه مدیران و استانداری خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد و گفت: متاسفانه نظارتی بر فضای مجازی وجود ندارد و برخی صفحات هر مطلبی را منتشر و مشکل ایجاد می کنند مخاطب های زیادی هم دارند و مشخص نیست آیا نقد آن ها منصفانه هست یا نه و اینکه از چه منبعی نشات میگیرند.

پرویزی بابادی اظهار کرد: ارتباط مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ها خیلی مطلوب نیست و پاسخگویی به خوبی انجام نمی شود که تاثیر منفی بر عملکرد استانداری خواهد داشت.

وی افزود: ما با ۲۰۸ پایگاه خبری همراه با ماهنامه، هفته نامه و …. مقام اول تعدد رسانه ها در کشور هستیم اما متاسفانه هنوز حقوق های ۷۰۰ و یک میلیونی برای خبرنگاران وجود داردو یک محیط مناسب در شان خانه مطبوعات و رسانه های خوزستان وجود ندارد منتظر حضور استاندار محترم در خانه مطبوعات هستیم تا از نزدیک با مشکلات خبرنگاران آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید