تهران
کد خبر:1200
پ
WhatsApp Image 2021-06-18 at 18.35.28

از رای اولی های پرشور دعوت می کنیم در انتخابات شرکت کنند

به گزارش نگرش نیوز، علیرضا مهلی رئیس ستاد جوانان ایران توانمند حضرت آیت الله رئیسی کل کشور در خصوص شرکت رای اولی ها در انتخابات روز جمعه ۲۸ خردادماه اظهار کرد: این حضور نه تنها در ذهن تک تک رأی اولی ها بلکه برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت می شود. مهلی با اشاره به […]

به گزارش نگرش نیوز، علیرضا مهلی رئیس ستاد جوانان ایران توانمند حضرت آیت الله رئیسی کل کشور در خصوص شرکت رای اولی ها در انتخابات روز جمعه ۲۸ خردادماه اظهار کرد: این حضور نه تنها در ذهن تک تک رأی اولی ها بلکه برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت می شود.

مهلی با اشاره به اینکه انتخابات، همیشه اقدامی مهم و تاثیر گذار در زندگی افراد است اما مشارکت در انتخابات و حماسه حضور برای فردی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده بسیار مهم است، اضافه کرد: جوانانی با افکار نو و تازه در جشن سیاسی انتخابات حاضر می شوند تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را برای نخستین بار در زندگی خود به ثبت برسانند.

وی تصریح کرد: همه ما به عنوان خادمین این انقلاب تلاش می‌کنیم بستر لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم آوریم و در این راستا جوانان که همیشه در مواقع حساس و بزنگاه‌های تاریخی پیشرو و تاثیرگذار هستند، با عمل به تکلیف باز هم پرچمدار خواهند بود.

رئیس ستاد جوانان ایران توانمند آیت الله رئیسی در پایان گفت: رای به آقای رئیسی، رای به مبارزه با فساد، استفاده از جوانان در مدیریت های کشور، پیشرفت اقتصاد، مبارزه با رانت و سرافرازی ایران عزیزمان خواهد بود. که انتظار می رود در این مهم حداکثری حضور داشته باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید