تهران
کد خبر:897
پ
مسعود+سلطانی+فر

استیضاح کنندگان رئیس جمهور، حامیان گزینه مدیرکلی ورزش و جوانان خوزستان!

نگرش نیوز – اخیرا تعدادی از نمایندگان خوزستان در یک رای گیری داخلی آقای حمید بنی تمیم که معاون اداری مالی ورزش خوزستان در دوره محمود احمدی نژاد بوده است را بعنوان گزینه مدیرکلی تعیین و جهت انتصاب به وزیر معرفی کرده اند. جالبتر از این، لیست رای دهندگان به بنی تمیم است که در […]

نگرش نیوز – اخیرا تعدادی از نمایندگان خوزستان در یک رای گیری داخلی آقای حمید بنی تمیم که معاون اداری مالی ورزش خوزستان در دوره محمود احمدی نژاد بوده است را بعنوان گزینه مدیرکلی تعیین و جهت انتصاب به وزیر معرفی کرده اند.

جالبتر از این، لیست رای دهندگان به بنی تمیم است که در پایگاههای خبری منتشر شده است که سه تن ازاین ۶ نماینده از جمله نمایندگانی هستند که طرح استیضاح رئیس جمهور را امضا کرده اند؛ سید محمد مولوی، سیدمجتبی محفوظی و لفته احمدنژاد.

همچنین سیدکریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان در انتخابات ریاست جمهوری رئیس ستاد جمنا و ستاد انتخاباتی حجه الاسلام رئیسی دیگر نماینده حامی گزینه اداره کل ورزش و جوانان است.

حال باید دید آیا وزیر ورزش و جوانان به گزینه تعیین شده توسط استیضاح کنندگان رئیس جمهور که با وجود فرمایشات چندی پیش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تداوم دولت تا پایان کار، امضای خود را از استیضاح پس نگرفته اند، تمکین خواهد نمود یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید