تهران
کد خبر:413
پ
mianrod

اعتبار ملی برای تکمیل پل میانرود دزفول تعریف شود

نگرش نیوز – محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پل در دست احداث میانرود دزفول در جمع خبرنگاران بیان کرد: علاوه بر ضرورت احداث این پل در حوزه پدافندغیرعامل، با تکمیل آن ۲ بخش رودخانه دز که سهم عمده معیشت، کار، زندگی و کشاورزی اهالی را برعهده دارد به یکدیگر متصل می‌شود. وی […]

نگرش نیوز – محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پل در دست احداث میانرود دزفول در جمع خبرنگاران بیان کرد: علاوه بر ضرورت احداث این پل در حوزه پدافندغیرعامل، با تکمیل آن ۲ بخش رودخانه دز که سهم عمده معیشت، کار، زندگی و کشاورزی اهالی را برعهده دارد به یکدیگر متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه در جریان سیل فروردین ۹۸ خوزستان، ضرورت احداث پل میانرود احساس شد، گفت: طبق گفته مسوولان، برای تکمیل این پل از اعتبارات استانی استفاده شده که نیازمند اعتبارات ملی است.

قالیباف ادامه داد: مشکلات مالی و مورد اختلاف با پیمانکار این پل باید دنبال شود چراکه این پل باید ظرف مدت ۲۰ ماه تکمیل می‌شد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر پل، مسیر چهار بانده‌ای با ۱۴ کیلومتر نیز وجود دارد که کانال‌های آبیاری و زهکش‌های کشاورزی در حریم جاده قرار دارند؛ باید زهکش‌ها و کانال‌های آبیاری برداشته و دوباره احداث شوند تا امکان استفاده از جاده و پل فراهم شود.

وی بر ضرورت تکمیل این پل و احداث جاده موردنظر تاکید کرد و گفت: شهرستان دزفول قطب کشاورزی منطقه است و با بهره‌برداری از این پروژه شاهد شکوفایی بیشتر کشاورزی آن خواهیم بود.

محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه با حضور در دزفول از پل نیمه تمام میانرود این شهرستان دیدن و در جریان مشکلات این پروژه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید