تهران
کد خبر:2503
پ
فاقد تصویر شاخص

افتتاح مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان گتوند

مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بخش عقیلی گتوند پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح شدند.

مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهری و مرکز خدمات جامع سلامت روستای ایستادگی بخش عقیلی شهرستان گتوند پنجشنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

دکتر ابول نژادیان در حاشیه این مراسم گفت: این مراکز، جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی منطقه را تحت پوشش خود دارند که خدمات پزشک عمومی، مشاوره و خدمات سلامت روان، تغذیه، مامایی، آزمایشگاه و دندانپزشکی، بهداشت محیط و حرفه ای و خدمات پیشگیری از بیماری های واگیر و غیر واگیر ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مراکز اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در کنار اقدامات همه جانبه برای کنترل کرونا، از توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات بهداشتی، مراقبتی و درمانی به مردم غافل نمانده است.

ابول نژادیان گفت: اکنون پروژه های متعددی در حوزه سلامت از جمله بیمارستان های محلی حمیدیه، هفتکل، بخش مگا ای سی یو بیماستان گلستان و … در حال احداث، تکمیل و تجهیز است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند.

بخش عقیلی یکی از بخش‌های تابعه شهرستان گتوند است که دارای روستاهای متعدد و زمین‌های حاصلخیز است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید