تهران
کد خبر:1813
پ
mokhtar

انتقاد نماینده مردم آبادان از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان

نگرش نیوز – جلیل مختار اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مبلغ ۱۰ میلیارد تومانی را که وزارت نفت به عنوان مساعدت مالی به هیئت های ورزشی آبادان به ویژه تیم فوتبال صنعت نفت اختصاص داده است را به عنوان اهرم فشاری برای اجبار هیئت مدیره باشگاه نفت در انصراف از شکایت علیه […]

نگرش نیوز – جلیل مختار اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مبلغ ۱۰ میلیارد تومانی را که وزارت نفت به عنوان مساعدت مالی به هیئت های ورزشی آبادان به ویژه تیم فوتبال صنعت نفت اختصاص داده است را به عنوان اهرم فشاری برای اجبار هیئت مدیره باشگاه نفت در انصراف از شکایت علیه ی سرمربی تیم ملی (دراگان اسکوچیچ) در نرد فیفا و جلب رضایت وی، گرو گرفته و از پرداخت این وجه به باشگاه نفت خودداری می کند.

وی با اشاره به ارائه نامه ای به هیئت رئیسه مجلس حاوی طرح سوال وی از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: در این نامه از وزیر مربوطه خواسته شده تا پیرامون چرایی پرداخت نشدن این اعتبارات از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پاسخگو باشد.

وی افزود: همچنین از وزیر ورزش و جوانان درباره ی دلیل بلاتکلیفی ساخت استادیوم اروندکنار و پروژه های عمرانی حوزه ورزش که اعتباراتی از سوی وزارت نفت برای آنها اختصاص داده شده، سوال شده است.

وی تصریح کرد: وزیر مربوطه بایستی درباره ی چرایی انعقاد قرارداد با سرمربی تیم صنعت نفت (دراگان اسکوچیچ) به عنوان سرمربی تیم ملی آن هم بدون هماهنگی و دریافت رضایت نامه از باشگاه نفت توسط وزارت متبوعه اش که سبب مواجه تیم صنعت نفت با چالش جدی آن هم در اوج رقابت های لیگ برتر نوزدهم شد، پاسخ بدهد.

به گفته ی مختار در حال حاضر سوال مطرح شده از سوی هیئت رئیسه مجلس به وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان جهت بررسی موارد یاد شده و اعلام نتیجه ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید