تهران
کد خبر:2195
پ
فاقد تصویر شاخص

بازدید سرزده بازرس ویژه ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی از ستاد انتخاباتی مردمی مسجدسلیمان

بازرس ویژه ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رییسی در بازدید از ستادهای انتخاباتی استان خوزستان ، عصر امروز وارد مسجدسلیمان و از ستاد انتخاباتی مردمی آیت الله رییسی بازدید کرد .

دکتر سید محمد مرتضوی در این بازدید که با ارائه توضیحات توسط ابراهیم الماسی رییس ستاد انتخاباتی مردمی همراه بود در جریان روند فعالیت های تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی قرار گرفت .

وی طی سخنانی از اعضای ستاد انتخاباتی مردمی آیت الله رییسی در برپایی ستاد با بالاترین کیفیت تکریم مراجعه کنندگان تقدیر کرد و گفت : ستاد مردمی مسجدسلیمان براستی یکی از ستادهای نمونه استان است .

وی با اشاره به اهمیت انتخاب صحیح و اصلح گفت :  انتخابات پیش رو یک انتخاب حساس برای کشورمان است و ضرورت دارد با آگاهی بخشی عمومی و ارایه عملکرد ارزشمند آیت الله رییسی در یک رقابت اخلاق مدارانه مراتب کسب اقبال عمومی و رأی بالا را برای ایشان تثبیت نماییم .

اعتراض پرسنل قراردادی و ارکان ثالث صنعت نفت مسجدسلیمان به عدم تبدیل وضعیت و نابسامانی های شغلی

ابراهیم الماسی رییس ستاد مرکزی مردمی آیت الله رییسی در جریان بازدید بازرس ستاد مرکزی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن بیان مشکلات شهری و خواسته های بحق شهروندان از وضعیت نابسامان پرسنل قراردادی و ارکان ثالث وزارت نفت نیز صحبت کرد و گفت : طی ۸ سال گذشته هیچگونه رسیدگی و بهبود شرایط شغلی که منجر به افزایش انگیزش های شغلی در میان کارکنان قراردادی و ارکان ثالث وزارت نفت شود صورت نگرفته در حالیکه عمده بار عملیاتی و اداری را این قبیل نیروها بر عهده دارند ضمن آنکه از نظر حقوق و مزایای دریافتی بسیار کمتر از کارکنان همتراز در سازمان های دولتی دیگر حقوق دریافت می کنند و انتظار می رود حضرت آیت الله رییسی در بدو استقرار دولت جدید انشالله بحث سامان دهی و تبدیل وضعیت این قبیل نیروهای خدوم را پیگیری و حق پایمال شده آنها را زنده نماید .

بازرس ویژه ستاد مرکزی آیت الله رییسی نیز ضمن تشکر از حضور و اعلام حمایت کارکنان قراردادی و ارکان ثالث صنعت نفت مسجدسلیمان  وعده داد مراتب را به ستاد مرکزی انتقال و موضوع را به طور خاص به آیت الله رییسی منتقل می نماید .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید