تهران
کد خبر:2477
پ
فاقد تصویر شاخص

بازشماری صندوقها در حضور خبرنگاران و نامزدها انجام شود

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه پیشنهاد کرد بازشماری آرای شورای شهر اهواز در حضور نمایندگانی از رسانه ها ، مردم و نامزدها انجام شود.

مجتبی یوسفی دوشنبه در نشست خبری با رسانه های استان در سرسرای جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: مجری انتخابات شورای اسلامی شهر فرمانداری اهواز بوده و نمایندگان مردم در مجلس تنها نظارت بر نحوه انتخابات را بر عهده داشته اند.

یوسفی ادامه داد: هر نامزدی که به نتیجه انتخابات اعتراضی دارد طبق قانون می تواند اعتراض خود را مطرح کند.

وی افزود: متاسفانه در روز انتخابات کارت های دستگاه های اخذ رای الکترونیک به موقع به استان نرسید و باعث شد تا انتخابات الکترونیک در بخش شوراهای اسلامی شهر و روستا با اختلال مواجه شود.

وی گفت: از ۵۳۳ شعبه اخذ رای در اهواز ۸۰ شعبه موفق به اخذ رای الکترونیکی نشدند و ۴۵۳ شعبه به صورت تمام الکترونیک انجام گرفت.

یوسفی در ادامه بیان کرد: برخی از مسئولان گذشته باید جوابگوی مشکلات فعلی استان باشند، برخی شهرستان های استان از جمله حمیدیه با کمبود آب مواجه هستند و دام های آن ها در حال تلف شدن است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه افزود: با وجود تمامی مشکلات، نمایندگان استان موفق شدند برای بودجه ۱۴۰۰ بالغ بر  ۱۵ هزار میلیارد ریال برای فاضلاب استان اعتبار تخصیص دهند.

وی افزود: ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز برای بهبود وضعیت زیرساخت های استان اعتبار دریافت کردیم در حالی که در دوره های قبل این اتفاق نیفتاده است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات کارگران کارخانه لوله سازی خوزستان بیان کرد: همزمان ۲ نفر مدعی سهام داری در این کارخانه را دارند و دادگاه باید این موضوع را مشخص کند.

یوسفی ادامه داد: بخشی از تجهیزات کارخانه لوله سازی استان برای پرداخت حقوق و دستمزد کارگران در حال فروش است.

وی در خصوص موضوع واگذاری زمین در مهر شهر اهواز هم گفت:بعد از  صحبت و مصاحبه در خصوص واگذاری زمین در مهر شهر اهواز شورای صیانت از حقوق بیت المال تشکیل شد.

نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز پنجشنبه هفته گذشته اعلام شد که برخی نامزدها و نمایندگان نسبت به نتیجه آرا اعتراض کردند به همین دلیل قرار است ۲۶ درصد صندوقهای کلانشهر اهواز  بازشماری شوند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان در ۲۸ خرداد ماه امسال  در سراسر کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید