تهران
کد خبر:5152
پ
۶۲۰۵۶۵۷۲

برقراری مجدد پرواز مستقیم اهواز – کویت

به گزارش گلبانگ زاگرس؛ سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه های خوزستان اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده، مسیر پروازی مستقیم اهواز به کویت از روز ۱۴‌ آبان ماه امسال مجددا راه‌اندازی و از سر گرفته شد. وی افزود: پرواز مستقیم اهواز – کویت توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از این پس در برنامه پروازی فرودگاه […]

به گزارش گلبانگ زاگرس؛ سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه های خوزستان اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده، مسیر پروازی مستقیم اهواز به کویت از روز ۱۴‌ آبان ماه امسال مجددا راه‌اندازی و از سر گرفته شد.
وی افزود: پرواز مستقیم اهواز – کویت توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از این پس در برنامه پروازی فرودگاه بین المللی اهواز قرار دارد و به صورت برنامه‌ریزی شده انجام خواهد شد.
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: این پرواز روزهای جمعه هر هفته در ساعت ۱۸:۵۰ به صورت برنامه‌ای اقدام به جابه‌جایی مسافران خواهد کرد.
رزاز عنوان کرد: برقراری مقاصد دیگر پروازی از جمله دبی و مسقط نیز در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی پروازهای مستقیم از اهواز به این مقاصد باشیم.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم به زودی این پروازها را در فرودگاه اهواز برقرار کنیم و پس از حصول نتیجه، زمان برقراری پروازها مشخص خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید