تهران
کد خبر:6046
پ
IMG-20220310-WA0324

تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان خرد و صنایع کوچک از اهداف مهم این شرکت است

به گزارش گلبانگ زاگرس؛ مهندس نوری در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد که در محل نمایشگاه بین المللی اهواز در حال برگزاری است؛ اظهار کرد: شرکت فولاد ساخت جنوب یکی از مراکز خدماتی فولاد مبارکه اصفهان است که از سال ۱۳۷۶ تحت نظر هلدینگ متیل در استان […]

به گزارش گلبانگ زاگرس؛ مهندس نوری در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد که در محل نمایشگاه بین المللی اهواز در حال برگزاری است؛ اظهار کرد: شرکت فولاد ساخت جنوب یکی از مراکز خدماتی فولاد مبارکه اصفهان است که از سال ۱۳۷۶ تحت نظر هلدینگ متیل در استان خوزستان شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر تعداد ۳۰ نفر نیروی بومی استان خوزستان در این شرکت فعالیت می کنند.

وی افزود: تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان خرد و صنایع کوچک، ساماندهی تولید پایدار، تنوع محصولات، تنظیم بازار و تامین نیاز صنایع استان خوزستان از جمله اهداف این شرکت محسوب می شود. همچنین انواع رول های گرم با ضخامتهای مختلف، ورق قلع اندود برای تهیه قوطی ها، ورق های رنگی که برای صنایع پوششی مانند پوشش سقف ها و سوله ها کاربرد دارد و ورق های روغنی برای کابینت سازی و ساخت تابلوهای برق صنعتی استفاده می شود؛ از جمله محصولاتی است که در این شرکت ارائه می شود.

مدیر عامل شرکت فولاد ساخت جنوب تصریح کرد: این شرکت می تواند سالیانه به طور متوسط ۸ هزار تن ورق گرم فولادی به صنعتگران ارائه کند که با توجه به فعالیتهای مفید و موثر در این مجموعه، این میزان به ۱۰ الی ۱۲ هزار تن در سال نیز می رسد.

نوری گفت: یکی از چالش های عمده در بازار صنایع، رکود بازار و عدم ثبات قیمت ها است.

وی در پایان افزود: از این فرصت استفاده کرده و از سازمان صمت، بانک‌ صنعت و معدن و بانک صادرات که با ارائه تسهیلات، ضمانت نامه ها و اعتبارنامه های بانکی کمک بزرگی به ما کردند؛ تقدیر و تشکر می کنم. چراکه اگر این حمایت ها و کمک ها نبود؛ در ارائه خدمات با مشکلات زیادی مواجه می شدیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید