تهران
کد خبر:2344
پ
فاقد تصویر شاخص

تقدیر ، تشکر و تبریک رئیس ستاد مردمی مرکزی دفاع از ارمان های انقلاب اسلامی ، مدافعان حریم ولایت حامی آیت الله رئیسی در کشور

سید علی موسوی رئیس ستاد مردمی مرکزی دفاع از ارمان های انقلاب اسلامی ، مدافعان حریم ولایت حامی آیت الله رئیسی در کشور با صدور پیامی ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی بابت حضور پرشور در انتخابات ، پیروزی آیت الله رییسی در این کارزار را تبریک و تهنیت گفت .

باسمه تعالی
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

حماسه حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم ولایتمدار، مهربان و متدین ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان از عشق و علاقه به ارزش‌ها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
این حضور گسترده و آگاهانه آحاد مختلف مردم باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان سرافراز بویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی وافر به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام را به همراه داشته است.
*اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه برگزار گردید، خود می‌تواند به عنوان پشتوانه محکمی باشد تا با تمام توان در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت. ورقابت دیروز را به رفاقت وهمکاری امروز تبدیل نمایند *
امید است در چهار سال پیش رو در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی در سایه رهنمود‌های امام امت جهان اسلام حضرت امام خامنه ای بیش از پیش تلاش شود.
مجدداً حماسه حضور مردم را به پیشگاه حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، و رییس جمهور منتخب مردمی حضرت ایت الله رئیسی تبریک ‌وتهنیت عرض نموده از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیرو‌های حافظان امنیت و سلامت ، صداوسیما ، نیروی انتظامی و تمام ستادهای فعال انتخاباتی رئیس جمهور محبوب و … تقدیر و تشکر می گردد.
من الله التوفیق
سید علی موسوی
رئیس ستاد مردمی مرکزی دفاع از ارمان های انقلاب اسلامی ، مدافعان حریم ولایت حامی آیت الله رئیسی در کشور

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید