تهران
کد خبر:6352
پ
IMG-20220423-WA0367

تقدیر از فرماندهان ارتش در روز ارتش نیروی زمینی و شهادت امیرسپهبد شهید قرنی

به گزارش گلبانگ زاگرس ؛ این جلسه که در مقرفرماندهی ارتش ۴٢٢ و با حضور امیرسرتیپ مرادملکی و فرمانده حفاظت،عقیدتی سیاسی وبازرسی برگزارشد. حجت الاسلام والمسلمین شیخ جواد ممبینی اظهار کرد : اینکه امروز شاهد محبوبیت بالای ارتش در لایه های مختلف مرد هستیم نشان از پای کاربودن شمابرادران ارزشی در این نظام دارد، و […]

به گزارش گلبانگ زاگرس ؛ این جلسه که در مقرفرماندهی ارتش ۴٢٢ و با حضور امیرسرتیپ مرادملکی و فرمانده حفاظت،عقیدتی سیاسی وبازرسی برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ جواد ممبینی اظهار کرد :
اینکه امروز شاهد محبوبیت بالای ارتش در لایه های مختلف مرد هستیم نشان از پای کاربودن شمابرادران ارزشی در این نظام دارد، و مقام شامخ ولایت امام خامنه ای مدظله العالی نیز در تعریف شما ارتشیان میفرماید از ویژگی های ارتش در دل مردم و مردمی بودن است.
و اینکه با مردم باشید بسیار متعالیست.

امیر سرتیپ مراد ملکی فرماندهی ارتش نیروی زمینی ۴٢٢ نیز گفت : ارتش در تمام بحرانها وشرایط اعم از زلزله ،سیل ،اغتشاش و…در کنار مردم و نظام بوده ایم و تاپای جان متعهدیم به تعهدی که به حضرت امام ره و امام خامنه ای دادیم.

وی افزود ؛ امیداست ملت شریف مارا به عنوان خادم خود بپذیرند.

در پایان دیدار : توسط مهندس مصطفی کاظمی ریاست محترم فدراسیون لوح تقدیری به فرماندهی محترم امیر سرتیپ ملکی و فرماندهان ارشد اهدا گردید.

کاظمی گفت : لوح تقدیر کمترین کاریست که میتوان برای شما بزرگواران انجام داد و حقا که بر بازوان شما باید بوسه زد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید