تهران
کد خبر:5378
پ
۱۳۹۳۰۵۲۲۰۰۰۰۳۶_PhotoA

تلاش های ستودنی خبرگزاری فارس در استان خوزستان

گلبانگ زاگرس؛ از زمانی که اینترنت در دنیای مطبوعات وارد شد علیرغم این که فضای مجازی را به عنوان یک رقیب پررنگ می یافت و به مرور از تیراژ نشریات و روزنامه ها کاسته شد اما به همان نسبت هزینه تهیه و تنظیم اخبار و گزارشات روندی نزولی پیدا کرد. در این میان نقش پررنگ […]

گلبانگ زاگرس؛ از زمانی که اینترنت در دنیای مطبوعات وارد شد علیرغم این که فضای مجازی را به عنوان یک رقیب پررنگ می یافت و به مرور از تیراژ نشریات و روزنامه ها کاسته شد اما به همان نسبت هزینه تهیه و تنظیم اخبار و گزارشات روندی نزولی پیدا کرد.
در این میان نقش پررنگ خبرگزاری ها را نمی‌توان انکار نمود. آنها بدون پشتوانه مالی قابل توجه توانستند باری از روی دوش مطبوعات و سایت های خبری بردارند. این رویداد در استان خوزستان با تنوع اقوام و گرایشات سیاسی و صنفی و تنوع جغرافیایی شهرها و مناطق مختلف، نمود آشکاری داشته و دارد. فارغ از تلاشهای همه خبرگزاری ها در خوزستان که جای انکار ندارد اما یک ویژگی در سرپرستی خبرگزاری فارس مجموعه یاد شده را ویژه نشان می دهد به گونه‌ای که در سال گذشته از جنبه حضور پر رنگ و فراگیر دفتر خبرگزاری فارس در خوزستان در صدر مجموعه یاد شده در کشور قرار گرفته است.
بی‌تردید پشتکار ستودنی این سرپرستی توانسته ظرف مدت تصدی خویش کارنامه ای قابل قبول و پر محتوا از خود بروز دهد. در حال حاضر خبرگزاری فارس در همه مسائل استان خوزستان دارای موضع کارشناسی است. چنین رویه ای از نظر جامعه مطبوعات خوزستان نیز قابل احترام است. به ویژه اینکه مجموعه رسانه‌های استان بیشترین داده های خبری و گزارشات خویش را از خبرگزاری ها و به ویژه خبرگزاری فارس خوزستان بهره برداری می کنند. از این جهت ضروری است به «شیخ علی لاری زاده» سرپرست خبرگزاری فارس و همکاران پرتلاش وی خسته نباشید گفت و برای آینده روشن این مجموعه آرزوی سربلندی داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید