تهران
کد خبر:8404
پ
IMG_20230929_185725_936
وزیر نفت در پاسخ به دکل سرقتی در خوزستان گفت : این دکل نه به متعلق دولت و نه متعلق به اموال بابک زنجانی است .

توضیحات وزیر نفت در خصوص شایعه خبردکل سرقتی در خوزستان

جواد اوجی با اعلام این خبر گفت : این دکل حفاری متعلق به بخش خصوصی است   که چند سالی در همان منطقه رها شده بود. وی افزود : کارگروهی از شرکت ملی نفت ایران و دستگاه‌های نظارتی برای انتقال اموال بابک زنجانی به نفت تشکیل شده که دستاوردهای خوبی را نیز به دنبال داشته است. […]

جواد اوجی با اعلام این خبر گفت : این دکل حفاری متعلق به بخش خصوصی است   که چند سالی در همان منطقه رها شده بود.
وی افزود : کارگروهی از شرکت ملی نفت ایران و دستگاه‌های نظارتی برای انتقال اموال بابک زنجانی به نفت تشکیل شده که دستاوردهای خوبی را نیز به دنبال داشته است.
در چند روز گذشته خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر سرقت دکل حفاری در استان خوزستان در حال انتشار می باشد .
بنا بر اعلام دادگستری خوزستان “این دکل جزو اموال عمومی نبوده و متعلق به شرکت سپنتا بین‌الملل که یک شرکت پیمانکار در زمینه دکل‌های حفاری مربوط به بخش خصوصی است، می‌باشد و در سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ قرارداد عملیات حفاری جهت حفاری چاه‌های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب را به عهده داشته است.
پس از پایان قرارداد، این شرکت به‌رغم اخطاریه‌های مکرر مبنی بر انتقال دکل‌ها از سوی کارفرما از انتقال دکل‌ها خودداری نموده که به‌ عنوان اقدام پیشگیرانه و در جهت جلوگیری از تخریب و سرقت دکل، مقام قضایی دستور به جابجایی دکل داد که شرکت مناطق نفتخیز جنوب با هماهنگی شرکت حفاری ایران، این دکل به یکی از انبارهای شرکت نفت انتقال داده شد.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید