تهران
کد خبر:8336
پ
۹۹۶۸۵۶۷_۳۶۷٫jpeg
فراخوان جذب و پذیرش کارکنان وظیفه (امریه) در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان منتشر شد.

جذب امریه در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

رئیس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اعلام فراخوان جذب و پذیرش کارکنان وظیفه (امریه) در اداره کل راه و شهرسازی این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد. محبوبه قاسم زاده اظهار کرد: به منظور بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی و تخصصی جوانان تحصیل کرده در پیشبرد […]

رئیس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اعلام فراخوان جذب و پذیرش کارکنان وظیفه (امریه) در اداره کل راه و شهرسازی این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محبوبه قاسم زاده اظهار کرد: به منظور بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی و تخصصی جوانان تحصیل کرده در پیشبرد اهداف ملی، بهره گیری از دانش آموختگان دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری (در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های شهرسازی، عمران، مهندسی معماری، مدیریت پروژه، حمل و نقل، حقوق عمومی، حقوق ثبت اسناد و املاک، کاداستر در نظام اطلاعاتی ثبت املاک و نقشه برداری) برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در سال ۱۴۰۲ برای به کارگیری در ادارات شهرستانی دعوت به همکاری می‌کند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت راه و شهرسازی به آدرس (www.mrud.ir) و مطالعه دستورالعمل جذب و پذیرش کارکنان وظیفه (امریه)، در صورت داشتن شرایط لازم و تمایل، حداکثر تا تاریخ اول مهر ۱۴۰۲ در قسمت جذب کارکنان وظیفه ثبت نام کنند.

قاسم زاده اظهار امیدواری کرد: با جذب و پذیرش کارکنان وظیفه (امریه) بخشی از مشکلات در حوزه تامین نیروی متخصص و متعهد در اداره کل مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید