تهران
کد خبر:2490
پ
فاقد تصویر شاخص

حاشیه‌های دیدار نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان که شامگاه پنجشنبه با برتری ۲ بر یک نفت آبادان به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم میزبان(نفت مسجدسلیمان) برای صعود به رده‌های بالایی جدول نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داشت و در سوی مقابل تیم نفت آبادان نیز با برتری مقابل حریف، می‌توانست نسبت به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شود.

در نیمه نخست بازی، شاگردان محمود فکری و سیدسیروس پورموسوی موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در امر گلزنی ناموفق بودند.

تیم نفت مسجدسلیمان که سیزدهمین بازی خانگی فصل خود را انجام می‌داد، انگیزه زیادی برای کسب هفتمین پیروزی در لیگ ‌بیستم داشت؛ در آن طرف شاگردان پورموسوی به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بودند تا با دست پر به آبادان برگردند.

با وجود اینکه بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود ۵۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

برخی از هواداران نفت همچون دیدارهای قبل از بالای اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی نظاره‌گر بازی بودند؛ این در حالی است که اسکوربورد ورزشگاه مسجدسلیمان از ابتدای بازی تا انتها خاموش بود.

گرمای هوا در شهرستان مسجدسلیمان بالای ۴۵ درجه بود که این موضوع بازیکنان ۲ تیم را اذیت کرد.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند؛ همچنین ناظران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد اما با این وجود برخی از خبرنگاران بومی شهرستان قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان جلوگیری شد.

داور در دقیقه ۳۰ و ۷۵، بازی را به مدت ۲ دقیقه متوقف کرد و بازیکنان به سمت نیمکتشان رفتند تا آب بنوشند.

در دقیقه ۵۴ این دیدار فاخر تهامی با یک ضربه سر دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد همچنین در دقیقه ۶۹ محمدمهدی محبی گل تساوی بخش بازی را برای تیم میزبان به ثمر رساند.

طالب ریکانی در دقیقه ۷۶ بازی از روی نقطه پنالتی دومین گل نفتی های آبادان را به ثمر رساند.

در این دیدار حسین ساکی از تیم نفت آبادان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. این بازیکن در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

سرمربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه اول کادر فنی ۲ تیم و به ویژه نفت مسجدسلیمان در برخی صحنه‌ها به داوری معترض بودند.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان که از این باخت بسیار ناراحت بودند بعد از پایان بازی سریع به رختکن رفتند همچنین بسیاری از هواداران تیم میزبان نسبت به این باخت معترض شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی ۲۸ امتیازی شد و در مکان دوازدهم رده بندی لیگ برتر جای گرفت. همچنین تیم نفت آبادان با ۳۲ امتیاز در رده نهم جدول ایستاد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید