تهران
کد خبر:1796
پ
یوسفی

حق مناطق جنگی به کارکنان سازمان تامین اجتماعی خوزستان پرداخت شود

نگرش نیوز – مجتبی یوسفی در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با سالاری رییس تامین اجتماعی کشور اظهار کرد: خوزستان در ۳ ماه اول سال ۱۳۹۹ تقریبا ۱۹۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته است و باتوجه به این که خوزستان یک استان صنعتی است، رتبه سوم کشوری در بحث پرداخت بیمه را دارد و از نظر تولید […]

نگرش نیوز – مجتبی یوسفی در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با سالاری رییس تامین اجتماعی کشور اظهار کرد: خوزستان در ۳ ماه اول سال ۱۳۹۹ تقریبا ۱۹۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته است و باتوجه به این که خوزستان یک استان صنعتی است، رتبه سوم کشوری در بحث پرداخت بیمه را دارد و از نظر تولید ناخالص ملی نیز در رده دوم است و این امر بدین معنا است که  مردم ما در حال تلاش برای اعتلای کشور هستند.

نماینده  مردم  اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمومنین اهواز راه اندازی شود تصریح کرد: بیمارستان امیرالمونین که تنها بیمارستان تامین اجتماعی در شرق اهواز است، بخش آنژیوگرافی ندارد و خواستار راه اندازی این بخش در این بیمارستان هستیم.

وی  عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی در استان های دیگر از ظرفیت ملی خود برای احداث بیمارستان، مراکز درمانی یا مراکز سرپایی استفاده کرده است.

یوسفی با بیان اینکه در غرب اهواز یک مرکز درمانی یا سرپایی برای تامین اجتماعی نیست تصریح کرد: درخواست ما این است همانطور که برای استان های دیگر که از نظر رتبه بیمه از خوزستان پایین تر هستند، اما  ظرفیت ملی تامین اجتماعی به آن ها کمک کرده است به خوزستان هم برای احداث بیمارستان های جدید و درمانگاه ها به ویژه در حوزه انتخابیه اهواز در مناطقی همچون پردیس، شیبان، باوی و کیانهشهر اقدام شود.

نماینده مردم اهواز خطاب به رییس سازمان تامین اجتماعی کشور نیز افزود: اکنون ۱۲ هزار نفر در استان خوزستان برای بیمه کارگری در نوبت قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: همچنین تامین اجتماعی طبق ماده ۱۱۲ ماده برنامه ششم توسعه که مربوط به مناطق جنگی است، مبلغ موجود را به پرسنل خود پرداخت نمی کنند در حالی که سازمان تامین اجتماعی باید متولی پرداخت باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: باتوجه به آلایندگی که برای استان خوزستان  وجود دارد  می بایست  منابع  خوزستان ملی تعیین شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید