تهران
کد خبر:2347
پ
فاقد تصویر شاخص

دبیر کمیته صنعت و معدن ستاد مرکزی انتخاباتی مردمی سید ابراهیم رییسی با صدور پیامی پیروزی آیت الله رییسی را تبریک گفت

دکتر مسعود شولی دبیر کمیته صنعت و معدن ستاد مرکزی انتخاباتی مردمی سید ابراهیم رییسی با صدور پیامی انتخاب آیت الله سید ابراهیم رییسی از سوی مردم شریف و ولایت مدار ایران را به وی و مردم تبریک گرفت .

به گزارش پایگاه خبری حاشیه خبر ، دکتر مسعود شولی در این پیام آورده است :

ملت غیور و حماسه آفرین ایران اسلامی ؛ با لبیک گویی به فرمان مقتدا و رهبر فرزانه مان با حضور حماسی در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق های رأی ، این روز را بعنوان برگی زرین در دفتر افتخارات ایران اسلامی ثبت و ضبط کردید . با حضور افتخار آفرین شما بود که فردی از ذریه ی حضرت زهرا (س) با پرچم خدمتگزاری در دست را بعنوان رییس جمهور محبوبتان برگزیدید تا آفتاب درخشان عدالت بر این خاک پر گهر بار دیگر بتابد و منشاء خیر و خدمت برای مملکت اسلامی مان باشد . بی شک این حضور حماسی مایه ی سرخوردگی و عصبانیت آن منافقین و معاندینی شد که از ماه های پیش تا روز انتخابات بدنبال ایجاد روحیه ی یأس و سرخوردگی برای شما هموطنان عزیز و رسیدن به توطئه ی شوم تحریم انتخابات بودند اما شما عزیزان با حضور غیرتمندانه تان مشتی محکم بر دهان این یاوه گویان عزیز و به نظام مقدس و خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران عزتی دوباره افزودید .

به پاس این حضور افتخار آفرینی و بعنوان دبیر کمیته صنعت و معدن ستاد مرکزی انتخاباتی مردمی سید ابراهیم رییسی  ابتداً این پیروزی شیرین و ارزشمند را به مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) ، رییس جمهور مردمی و منتخب حضرت آیت الله رییسی و شما مردم غیرتمند تبریک و تهینت عرض می نمایم و برای رییس جمهور محبوب و مردمی آرزوی توفیق و سربلندی در راه خدمت به مملکت اسلامی مان را دارم .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید