تهران
کد خبر:1022
پ
mazlomi

دشمن با ترور دانشمندان کشورمان نمی‌تواند مانع از تولید علم و فناوری شود

نگرش نیوز – محمدطلا مظلومی آبرزگه نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی به مناسبت  هفته پژوهش با سیدزاده ریاست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) بهبهان دیدار و گفت و گو کرد. مظلومی در این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت هفته پژوهش، این هفته را به اساتید و دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیاء(ص) تبریک گفت. […]

نگرش نیوز – محمدطلا مظلومی آبرزگه نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی به مناسبت  هفته پژوهش با سیدزاده ریاست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) بهبهان دیدار و گفت و گو کرد.

مظلومی در این دیدار ضمن تبریک و گرامیداشت هفته پژوهش، این هفته را به اساتید و دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیاء(ص) تبریک گفت.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کشوری قدرتمند است که تولید علم داشته باشد، افزود: دانشگاه، محور توسعه و پیشرفت کشور است و دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) بهبهان نیز می تواند نه تنها در پیشرفت بهبهان، بلکه در توسعه و پیشرفت مناطق همجوار هم نقش بسزائی داشته و اثر گذار باشد.

نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس یازدهم، افزود: پیشرفت و دستاوردهای دانشمندان ما موجب ترس و دلهره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و به خیال باطل خود با ترور دانشمندان ما می‌توانند مانع از تولید علم و فناوری در کشور شوند.

مظلومی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده دانشمند هسته ای و صنعت دفاعی کشورمان، گفت: این دانشمند فرهیخته اقدامات بسیار مهم و موثری از خود به جای گذاشته، که این اقدام نابخردانه دشمنان موجب شده جوانان و نخبگان ما با جدیدت و با تمام وجود در چرخه تولید علم، ادامه دهنده راه این شهیدان باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: در بررسی بودجه سال۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی، برای بهبود بودجه دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) پیگیری لازم را انجام خواهم داد.

مظلومی افزود: شرکت ها و کارخانجات موجود در شهرستان نیز جهت انجام طرح های پژوهشی خود از پتانسیل بالا و ظرفیت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) استفاده کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) باید در گسترش شرکت های دانش بنیان که می تواند نقش بسزائی در پیشرفت و تولید داشته باشند پیشگام باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید