تهران
کد خبر:4854
پ
۶۲۰۷۱۹۱۷

دولت هرچه سریعتر به موضوع کنترل بازار و تورم ورود کند

گلبانگ زاگرس؛ مجتبی یوسفی در خصوص برنامه‌های دولت برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، اظهار کرد: مردم به دولت امید بسته‌اند و امیدواریم در عمل اتفاقاتی بیافتد که به سود مردم باشد و آن را لمس کنند. وی افزود: دولت برنامه‌هایی برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت اقلام ارائه کرده […]

گلبانگ زاگرس؛ مجتبی یوسفی در خصوص برنامه‌های دولت برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، اظهار کرد: مردم به دولت امید بسته‌اند و امیدواریم در عمل اتفاقاتی بیافتد که به سود مردم باشد و آن را لمس کنند.

وی افزود: دولت برنامه‌هایی برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت اقلام ارائه کرده است و ما در مجلس شورای اسلامی منتظر هستیم تا ببینیم خروجی این برنامه‌ها چه خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اول برای حل مشکلات مردم، کاهش تورم و جلوگیری از افزایش قیمت اقلام است زیرا همه مردم در این خصوص دغدغه‌هایی دارند که باید به آن‌ها توجه شود.

یوسفی ادامه داد: دولت باید هرچه سریعتر به بحث کنترل بازار و مهار تورم ورود کند و با انجام اقداماتی در قالب برنامه‌های ارایه شده، شرایط کنونی بازار را بهبود ببخشد.

وی افزود: در شرایط اقتصادی و تورم کشور، زندگی مردم به ویژه اقشار متوسط و ضعیف به سختی می‌گذرد و انتظار داریم تا نگاه ویژه‌ای به این مساله شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید