تهران
کد خبر:1982
پ
فاقد تصویر شاخص

رئیسی به اهواز سفر می‌کند/ امیدواری مردم به عدالت‌باوری رئیسی

رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ان‌شاءالله سید ابراهیم رئیسی هفته آینده مهمان مردم خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام علیرضا فاطمی‌نژاد رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان خوزستان دیشب در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آراء مردم است، اظهار کرد: با عملکرد ناموفق دولت در هشت سال گذشته فشار اقتصادی بیش از هر زمان دیگری مردم را تحت تاثیر خود قرار داده و سفره‌های مردم را کوچک کرد.

فاطمی نژاد بیان کرد: دولت فعلی چه به لحاظ سیاسی و چه به لحاظ اقتصادی یکی از ضعفیت‌ترین دولت‌ها بود به همین دلیل اکنون ما در این شریط سخت و دشوار قرار گرفتیم.

وی با اشاره به کارنامه موفق ساده زیستی و ارتباط ابراهیم رئیسی با مردم  بر خلاف فاصله گرفتن برخی مسوولان از مردم، افزود: مردم از اختلاس‌ها، منفعت طلبی افراد خاص، لابی گری و… به ستوه آمده‌اند و به دلیل عدالت محور بودن ابراهیم رئیسی  به او امید دارند؛ عملکرد وی در این دو سال اخیر در قوه قضاییه امنیت را به جامعه برگرداند و برای امنیت کشور با مفسدین، دزدان و… مقابله کرد.

فاطمی نژاد بیان کرد: رئیسی حدود چندین کارخانه‌ که تعطیل و یا تولید آن‌ها به حداقل رسیده بود را فعال کرد  و ظرفیت تولید بسیاری از کارخانه‌ها را افزایش داد.

 وی با اشاره به سفر رئیسی در هفته آینده به استان خوزستان، عنوان کرد: رئیسی سفر‌های استانی خود را از  استان مورد علاقه خود از مشهد الشهدای ایران خوزستان آغاز خواهد کرد و از نزدیک با مردم صحبت خواهد کرد؛ احتمال دارد سفر رئیسی به خوزستان در چهارشنبه هفته آینده باشد.

رییس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف با اشاره به برنامه‌های رییسی در زمینه تولید مسکن، گفت: با توجه به عدالت باوری ابراهیم رئیسی و سکونت یک میلیون نفر در

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید