تهران
کد خبر:654
پ
۳۵۲۶۲۰۸

رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر دزفول انتخاب شدند

نگرش نیوز – صبح امروز شنبه سومین جلسه انتخاب هیئت رئیسه آخرین سال فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی شورا برگزار شد. مطابق با روال ناپسندی که طی سال‌های اخیر در هنگام انتخابات شورای اسلامی شهر دزفول باب شده است این جلسه به دلیل اختلافات و غیبت تعمّدی برخی اعضای شورای […]

نگرش نیوز – صبح امروز شنبه سومین جلسه انتخاب هیئت رئیسه آخرین سال فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول در صحن علنی شورا برگزار شد.

مطابق با روال ناپسندی که طی سال‌های اخیر در هنگام انتخابات شورای اسلامی شهر دزفول باب شده است این جلسه به دلیل اختلافات و غیبت تعمّدی برخی اعضای شورای شهر به ساعت ۱۳ امروز موکول شد.

سرانجام چهارمین جلسه رأس ساعت ۱۳ و با حضور هر ۹ عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این جلسه غلامعلی سلیم گندمی و سید مصطفی عظیمی فر دو نامزد کرسی ریاست بودند که در نهایت سید مصطفی عظیمی فر با کسب ۵ رأی بعنوان رئیس آخرین سال از فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول انتخاب شد.

عزت اله رشیدی تنها نامزد نایب رئیسی نیز با کسب پنج رأی برای این سمت انتخاب شد.

در این جلسه همچنین تورج بختیاری با پنج رأی به عنوان سخنگو و حمید کلانتر نیز با ۵ رأی به عنوان خزانه دار چهارمین سال از پنجمین دوره شورای شهر دزفول انتخاب شدند.

عظیم سرافراز ریاست سال نخست، سید مصطفی عظیمی فر ریاست سال دوم و حمیدرضا چمن آرا نیز ریاست سومین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول را بر عهده داشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید