تهران
کد خبر:8220
پ
۱۶۷۵۲۰۴_۲۶۱
در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش ۴۹ هزار و ۵۹۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۲۹۶ واحدی ایستاد.

روزهای قرمز بازار بورس

یکشنبه (۲۵ تیر) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با ریزش ۶۵۳  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۰ هزار و ۲۳۶ واحدی قرار گرفت .در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش ۴۹ هزار و ۵۹۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۲۹۶ واحدی ایستاد. ارزش معاملات بورس تهران امروز به […]

یکشنبه (۲۵ تیر) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با ریزش ۶۵۳  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۰ هزار و ۲۳۶ واحدی قرار گرفت .در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش ۴۹ هزار و ۵۹۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۲۹۶ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۳۲ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فولاد» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «خودرو» و «وبملت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با ریزش ۱۹ هزار و ۵۱۵ واحدی روی پله ۷۰۸ هزار و ۴۹۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۸۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۳۲ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۷۰۷ واحدی روی پله ۲۶ هزار و ۴۷۸ واحدی ایستاد.

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۵۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک ها» و «شیمیایی ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

ومهان ۲، افران و کاردان ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ومهان ۲، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد ۴، کاله ۵۳ و کرمان ۵۳۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و خاور بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

کلیدواژه : بورس، بورس امروز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید