تهران
کد خبر:1083
پ
aghajari

شروع ساخت بیمارستان‌ دولتی بندر ماهشهر از سال آینده

نگرش نیوز – جلسه حبیب آقاجری با رئیس و معاونین شبکه بهداشت، روسای بیمارستان ها و سایر مسئولین بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر با موضوع بررسی مشکلات و پیگیری اقدامات صورت گرفته برگزار شد.  نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: تسریع در راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی […]

نگرش نیوز – جلسه حبیب آقاجری با رئیس و معاونین شبکه بهداشت، روسای بیمارستان ها و سایر مسئولین بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر با موضوع بررسی مشکلات و پیگیری اقدامات صورت گرفته برگزار شد.

 نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: تسریع در راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی جنرال بندرامام خمینی(ره) در دستور  کار قرار بگیرد و این در  حالی است که شروع ساخت بیمارستان‌دولتی بندرماهشهر از سال آینده عملیاتی می شود.

 همچنین رئیس شبکه بهداشت با تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری های موثر  آقاجری بیان کرد: با پیگیری های نماینده بندر ماهشهر ، دستگاه سی تی اسکن برای استقرار در بیمارستان حاجیه نرگس از سوی بهداشت استان تحویل داده شد.

وی افزود: برای رفع مشکل فاضلاب بیمارستان راه زینب، مبلغ قابل توجهی اختصاص داده شده و عملیاتی شدن طرح به زودی انجام می گیرد.

شنبدی گفت: سه پایگاه بهداشتی تا ۲۲ بهمن ماه امسال برای رفاه حال مردم در سه نقطه شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

 آقاجری نیز از زحمات مدیران و مسولین امر در دوران سخت کرونا و تلاش برای رفع مشکلات به جهت خدمت رسانی به مردم تشکر کرد و افزود: برای رفع دغدغه مجموعه قهرمان پرستاران و کارکنان زحمت کش بهداشت و درمان تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

آقاجری اقدامات موثر انجام شده از ابتدای سال تا کنون را اینچنین شرح داد: اخذ مجوز بیمارستان دولتی بندرماهشهر و ساخت آن توسط قرارگاه خاتم الانبیا، ساخت درمانگاه در شهر چمران و شهرک طالقانی، اخذ مجوز مرکز آموزش عالی پزشکی، تخصیص زمین جهت ساخت پایگاه انتقال خون شهرستان، شروع به کار تصفیه خانه آب بندرماهشهر تا قبل از پایان سال، تسریع در راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی جنرال بندرامام خمینی(ره)، راه اندازی اتاق ایزوله دیالیز بیمارستان راه زینب.

  همچنین  نماینده  مردم بندر ماهشهر نیز در پایان یادآورشد: رفع موانع جذب نیرو و پزشک متخصص در بیمارستان های شهرستان به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت بیمارستان ها، استمرار پیگیری به جهت دریافت بیشتر تجهیزات بیمارستانی، پیگیری افزایش تعداد آمبولانس، رفع مشکل برق بیمارستان راه زینب، جذب نیروی حراست برای شبکه بهداشت شهرستان طبق مصوبات گذشته را داد و رسیدن به وضعیت مطلوب بهداشت و درمان در سطح شهرستان را حاصل تلاش تمام کارکنان مجموعه خواند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید