تهران
کد خبر:4829
پ
۱۶۹۱۵۵۱۶۱

طرح امداد هوشمند به صورت آزمایشی در خوزستان اجرا می شود

به گزارش گلبانگ زاگرس؛جعفر صباغیان روز چهارشنبه در نشست تخصصی کارگروه امداد خوزستان در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در اهواز بیان کرد: سامانه امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان برای ارایه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت آزمایشی در کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان اجرا می‌شود. وی درباره طرح […]

به گزارش گلبانگ زاگرس؛جعفر صباغیان روز چهارشنبه در نشست تخصصی کارگروه امداد خوزستان در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در اهواز بیان کرد: سامانه امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان برای ارایه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت آزمایشی در کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان اجرا می‌شود.
وی درباره طرح امداد هوشمند گفت: پالایش اطلاعات مددجویان، به‌روزرسانی اطلاعات فردی و صحت‌سنجی تنها بخشی از مزایای این سامانه است.
صباغیان افزود: هم اکنون ۳۶ خدمت از مجموعه خدماتی که این کمیته به مددجویان زیرپوشش خود ارایه می‌دهد به صورت غیرحضوری قابل ارایه شده است.
وی ادامه داد: این کمیته از سال‌ها قبل در بخش امداد هوشمند و کارآمد حرکت‌های خوبی را آغاز کرده که راه‌اندازی درگاه ثبت درخواست‌های مددجویان از طریق اینترنت از جمله این اقدامات ارزنده بوده است.
مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این نشست گفت: در سال های گذشته در مقوله امداد هوشمند اقداماتی از جمله درگاه ثبت درخواست های مددجویان از طریق اینترنت اجرایی شده است.
حمیدرضا علی‌اکبری افزود: با توجه به شیوع کرونا و پیشگیری از بیماری و تاکید بر پرداخت مردمی به روش نوین، سامانه‌ای برای کمک‌های مختلف مردم خوزستان راه‌اندازی شده است.
وی افزود: مددجویان با ورود به سامانه e.emdad.ir می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود به صورت الکترونیکی درخواست‌ خود را ثبت و ارسال کرده، و مددکاران خانواده در دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری وابسته به این کمیته به این درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند.
۱۳۰ هزار خانوار در قالب بیش از ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید