تهران
کد خبر:3966
پ
فاقد تصویر شاخص

غرق شدن چهار نفر در بامدژ اهواز

ابراهیم قنبری سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار غئاصبیان کرد: یک پدر ۴۰ ساله به همراه پسر ۱۷ ساله خود و ۲ مرد دیگر از بستگان آنها در ساعت ۱۵ روز دوشنبه در رودخانه دز در محدوده منطقه بامدژ اهواز غرق شدند. وی با بیان اینکه دلیل غرق شدن این چهار نفر مشخص نیست […]

ابراهیم قنبری سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار غئاصبیان کرد: یک پدر ۴۰ ساله به همراه پسر ۱۷ ساله خود و ۲ مرد دیگر از بستگان آنها در ساعت ۱۵ روز دوشنبه در رودخانه دز در محدوده منطقه بامدژ اهواز غرق شدند.

وی با بیان اینکه دلیل غرق شدن این چهار نفر مشخص نیست افزود: جسد پدر و پسر هنوز یافت نشده اما جسد ۲ نفر دیگر توسط اهالی منطقه از آب خارج شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: غواصان آتش نشانی اهواز از صبح امروز تا ساعت ۱۷ مشغول گشت زنی در مسیر رودخانه بودند اما جسد این ۲ فرد را نیافتند.

قنبری ادامه داد: جستجو توسط غواصان این سازمان همچنان ادامه دارد.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان‌ رتبه نخست غرق شدگی در سطح کشور را داشته است.

نبود امکانات و استخر شنا در مناطق مختلف و به ویژه در مناطق محروم خوزستان از دلایل بالا بودن آمار غرق شدگی در خوزستان بیان شده است.

استان خوزستان دارای رودخانه‌های مهمی همچون کارون، دز ، کرخه ، مارون و جراحی است که هر کدام از آنها دارای انشعاب‌هایی است. شنا کردن در این روخانه‌ها از جمله تفریحات مردم خوزستان در فصل گرما است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید