تهران
کد خبر:4876
پ
۶۱۹۷۴۲۸۲

لزوم رفع مشکلات در منطقه زلزله‌زده اندیکا توسط وزرای مربوطه

مجتبی یوسفی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر روز یکشنبه رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان خوزستان، اظهار کرد: یکی از وظایف نمایندگان و مجلس شورای اسلامی، نظارت بر حسن اجرای قوانین است که رئیس مجلس این ماموریت را به کمیسیون عمران داده است. وی افزود: در بازدید از منطقه زلزله‌زده اندیکا […]

مجتبی یوسفی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر روز یکشنبه رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان خوزستان، اظهار کرد: یکی از وظایف نمایندگان و مجلس شورای اسلامی، نظارت بر حسن اجرای قوانین است که رئیس مجلس این ماموریت را به کمیسیون عمران داده است.

وی افزود: در بازدید از منطقه زلزله‌زده اندیکا اشکالاتی دیدیم که در جلسه روز دوشنبه با حضور آقای قالیباف تذکر داده می‌شود تا این اشکالات توسط وزرای مربوطه اصلاح شوند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اکنون اولویت مردم خوزستان دفع فاضلاب و آب‌های سطحی است، گفت: مردم دیگر عمل می‌خواهند؛ برای پروژه فاضلاب اهواز یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان و برای پروژه دفع آب‌های سطحی ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که با توجه به وعده رئیس جمهور در خصوص کاهش مدت اجرای پروژه فاضلاب اهواز به دو سال و اختصاص بودجه توسط مجلس شورای اسلامی، باید تخصیص اعتبار نیز انجام شود.

یوسفی افزود: برای حل مشکلات شهرها و روستاهای خوزستان باید ۳۰ هزار میلیارد تومان حق عوارض آلایندگی خوزستان نیز پرداخت شود.
وی تصریح کرد: به جای این که بحران‌هایی مانند بحران‌های کارگری یا آبگرفتگی رخ دهد و بعد از آن، همه برای کمک به مردم خوزستان بسیج شوند؛ باید حق قانونی مردم این استان پرداخت شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده در کمیسیون عمران جلسه‌ای با حضور وزای مربوطه در خصوص پروژه‌های دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پرداخت عوارض آلایندگی و توجه به بافت فرسوده و مناطق حاشیه‌ای برگزار می‌شود.
امیدواریم وعده مسئولان عملی شود. نمایندگان مردم نیز این مساله را مطالبه می‌کنند تا بخشی از مشکلات زیرساختی اهواز و خوزستان برطرف شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید