تهران
کد خبر:1450
پ
فاقد تصویر شاخص

مراسم تودیع و معارفه رییس برنامه ریزی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این آیین مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل این شرکت طی سخنانی اظهار داشت : حسب دستور مقام عالی وزارت نفت مبنی بر محدودیت عهده داری ۴ ساله یک سمت ، امروز برگزار کننده مراسم تودیع و معارفه دو همکار هستیم . ایشان ضمن تشکر و […]

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در این آیین مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل این شرکت طی سخنانی اظهار داشت : حسب دستور مقام عالی وزارت نفت مبنی بر محدودیت عهده داری ۴ ساله یک سمت ، امروز برگزار کننده مراسم تودیع و معارفه دو همکار هستیم .

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش رضایت بخش آقای اتابک ملکی در مدت تصدی مسئولیت رییس برنامه ریزی این شرکت افزودند : آقای ضرغام مهدی پور رییس جدید برنامه ریزی از کارشناسان با تجربه مناطق نفتخیز جنوب هستند که با بهره گیری از نیروهای توانمند اداره برنامه ریزی و ظرفیت های موجود می توانند در انجام مسئولیت محوله موفق باشند.

اتابک ملکی رییس پیشین برنامه ریزی نیز طی سخنانی گفت : از اعتماد مدیران عامل پیشین و فعلی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که مسئولیت خطیر برنامه ریزی امورات سازمان را به اینجانب واگذار کردند کمال تشکر را دارم ، همچنین از همکاری و همراهی همه مدیران و روسای بخش های مختلف این شرکت و خصوصاً از همکاران ارجمندم در اداره برنامه ریزی تشکر ویژه دارم.

ضرغام مهدی پور رییس جدید برنامه ریزی نیز طی سخنانی گفت : خوشحالم که در شهر و زادگاهم مسئولیت برنامه ریزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که قدیمی ترین منطقه ی نفتی می باشد را عهده دار شده ام و امیدوارم با استفاده از مساعدت و همیاری همکاران در انجام وظایف موفق باشم .

در پایان ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن اهدای لوح تقدیر به اتابک ملکی از خدمات و زحمات ارزنده ی وی در مدت مسئولیت ریاست برنامه ریزی قدردانی کرد و با اهدای حکم ، ضرغام مهدی پور را به جای وی منصوب نمود .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید