تهران
کد خبر:2225
پ
فاقد تصویر شاخص

مردم با حضور پرشور در انتخابات ضمن تعیین سرنوشت قوه ی مجریه ی کشور ، پاسخ قاطعی به توطئه های دشمنان انقلاب می دهند

عضو شورای سیاست گزاری ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی و قائم مقام معاونت اقشار و متخصصین کشور دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی گفت : مردم با حضور پرشور در انتخابات ضمن تعیین سرنوشت قوه ی مجریه ی کشور ، پاسخ قاطعی به توطئه های دشمنان انقلاب می دهند .

این فعال سیاسی کشور ضمن دعوت تمامی اقوام ، اقشار ، اصناف ، طوایف شهرهای مختلف کشور به حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری که قرار است فردا،جمعه ۲۸ خرداد۱۴۰۰، در شعب اخذ رای سراسر کشور برگزار شود گفت : یک انتخاب قاطع با پشتوانه ی رای بالای مردمی می تواند به اقتدار مهمترین قوه ی کشور منجر شود و سرنوشت ۴ ساله ی این قوه برای ۴ سال به پشتوانه ی رای مردم برای حرکت در مسیری مبتنی بر خدمتگزاری و ارایه ی خدمات ماندگار منتهی شود .

سید کامل موسوی در گفتگویی که با سایت حاشیه خبر انجام داد اظهار داشت : حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری، بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی، پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: آنچه وظیفه دولت در اجرای انتخابات است ،سلامت و امنیت انتخابات می باشد همچنین امانتداری رأی مردم و مبنا قرار دادن قانون در تمامی فرایندهای انتخاباتی ‌و تاکید بر اینکه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات عمل به قانون سر لوحه کار خود قرار دهند.

عضو شورای سیاست گزاری ستاد انتخابات حضرت آیت الله رئیسی در کشور گفت : به حول وقوه الهی در موضوع انتخابات تدابیر لازم و همه آمادگی های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در تمامی  کشور اعم از شهرستان ها ،بخش ها و روستاها فراهم شده است که طبق تقویم اجرایی انتخابات در حال انجام یا به اتمام رسیده است.

موسوی با اشاره به نقش اقشار و متخصصین در انتخابات گفت :همین عزیزان هستند که میتوانند دردولت آینده بخش اعظمی از پست های اجرایی و مدیریتی را در اختیار گرفته و آینده کشور به دست همین عزیزان است لذا از همه قشرهای مردمی تقاضا میکنم تا در روز انتخابات با حضور حداکثری علاوه بر تعیین سرنوشت خود مشت محکمی بر دهان مستکبران و مخالفین انقلاب بزنیم.
وی در پایان گفت: از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات انتظار می رود تا ازحقوق کلیه داوطلبان دفاع کرده و غیر از صیانت از آرای آنان مدافع و حافظ ارزش ها و مبانی نظام جمهوری اسلامی هم باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید