تهران
کد خبر:8481
پ
images.jpeg
هواشناسی خوزستان از بامداد چهارشنبه موج جدید بارشی در استان پیش بینی کرده است.

موج جدید بارشی در راه خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان گفت:در بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از بامداد چهارشنبه موج بارشی وارد استان می‌شود؛ که سبب رگبار، رعدوبرق، وزش باد متوسط تا شدید و در ارتفاعات بارش برف و در مناطق مستعد ریزش تگرگ خواهد شد. سبزه زاری افزود:از بعدازظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه اوج فعالیت این موج ناپایدار در استان خواهد […]

مدیرکل هواشناسی استان گفت:در بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از بامداد چهارشنبه موج بارشی وارد استان می‌شود؛ که سبب رگبار، رعدوبرق، وزش باد متوسط تا شدید و در ارتفاعات بارش برف و در مناطق مستعد ریزش تگرگ خواهد شد.

سبزه زاری افزود:از بعدازظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه اوج فعالیت این موج ناپایدار در استان خواهد بود و از اواخر روز پنجشنبه از استان خارج می‌شود.

وی در ادامه گفت:به دلیل کاهش دمای همراه با این سامانه در اواخر وقت روز چهارشنبه بارش پراکنده برف در ارتفاعات و گردنه‌های نواحی کوهستانی نیز مورد انتظار است.

 مدیرکل هواشناسی استان افزود:طی امروز و فردا همچنان جوی پایداری بر استان قرار دارد که پدیده غالب در این ایام مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی استان خواهد بود.

در شبانه روز گذشته  آغاجاری ۲۹.۱  و ایذه با ۵.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به۲۸.۸ وحداقل به۱۳.۳ درجه سانتیگرا د رسیده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید