تهران
کد خبر:6078
پ
۹۸۷۶

نمایش دستاوردهای صنعت نفت در قطب نفتی کشور

به گزارش گلبانگ زاگرس؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان اظهار کرد : در نمایشگاه امسال تجهیزات تخصصی صنعت نفت بیش از ۲۰۰ شرکت نفتی از ۱۲ استان کشور از واحد‌های سازنده و تامین کننده و همچنین خدمات فنی قطعات و تجهیزات نفت حضور دارند‌. وی افزود : در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت امسال […]

به گزارش گلبانگ زاگرس؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان اظهار کرد : در نمایشگاه امسال تجهیزات تخصصی صنعت نفت بیش از ۲۰۰ شرکت نفتی از ۱۲ استان کشور از واحد‌های سازنده و تامین کننده و همچنین خدمات فنی قطعات و تجهیزات نفت حضور دارند‌.

وی افزود : در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت امسال ، شرکتهای نفتی از استان های تهران ، اصفهان ، البرز ، آذربایجان شرقی ،خراسان رضوی ، خوزستان، فارس ، قزوین ,گلستان ، مازندران ، مرکزی ، یزد مشارکت دارند .

جلیلی با بیان اینکه نمایشگاه امسال صنعت نفت از ۱۷ بهمن در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان افتتاح و تا ۲۰ بهمن بمدت ۴ روز از ساعت ۹ تا ۱۷ آذرماه میزبان متخصصین صنعت نفت خواهد بود ، تصریح کرد : نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان ، نماد توسعه درون زای سبز است و چنین رویکردی دارد .

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت آن هم در یکی از مهمترین مناطق نفت خیز خاورمیانه و حتی جهان و در شرایط کنونی نقش بسیار تأثیر گذار و مهمی را در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

جلیلی بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مناسب و ایده آل برای نمایش فن آوری های نوین ایران در حوزه های صنعت نفت و صنایع جانبی آن به جهانیان است و مطمئناً حضور پررنگ شرکتهای داخلی در این دوره از نمایشگاه پیش از هر چیز دیگری بیانگر دستیابی متخصصان متعهد و توانمند کشور به فن آوری ها و تکنولوژی روز دنیا در زمینه ی تخصصی نفت و گاز و پتروشیمی و مایه مباهات و افتخار میهن اسلامی است و ثابت خواهد نمود که نه تنها از حیث تحریم خللی در اراده ی این ملت وارد نگردیده بلکه حتی به افزایش توانمندی های جوانان متخصص و متعهد ایران اسلامی منجر گردیده است.

این مقام مسئول ، نقش نمایشگاه های تخصصی صنعت نفت خوزستان را در جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده نظام جمهوری اسلامی مهم برشمرد و افزود : نمایش آخرین تکنولوژی های صنعت نفت ، ایجاد رقابت بین محصولات تولیدی ، تعامل شرکتها با یکدیگر ، ارائه توانمندی های شرکت های داخلی و خصوصی و زمینه سازی برای عقد قراردادهای نفتی را مهمترین مزایایی برپایی این نمایشگاه های تخصصی است .

جلیلی خاطر نشان کرد : این نمایشگاه سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا برپا نشد اما امسال از سوی شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان و با سیاست گذاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران برگزار می‌شود. ‌

جلیلی اظهار امیدواری کرد : برپایی این گونه نمایشگاه های تخصصی فرصتی طلایی برای پیشرفت اقتصادی سازندگان داخلی و‌ گامی بلند برای بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت باشد .

در پایان از مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و کارکنان خدوم روابط عمومی و اداره کالا شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین مدیرعامل محترم و روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران و کارکنان تلاشگر شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان که در جهت برگزاری این موضوع با نمایشگاه بین المللی استان خوزستان نهایت همکاری را داشته اند کمال تقدیر و تشکر داریم .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید