تهران
کد خبر:2522
پ
فاقد تصویر شاخص

نیکوکار دزفولی یک دستگاه دیالیز به بیمارستان این شهرستان اهدا کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نیکوکار دزفولی یک دستگاه دیالیز به ارزش ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال به بخش دیالیز بیمارستان بزرگ دزفول اهدا کرد.

عبدالکریم فیروز زاده با اعلام این خبر اعلام کرد: یک خانواده دزفولی که از خیرین حوزه سلامت هستند با اهدای یک دستگاه دیالیز به بیمارستان بزرگ دزفول نام خود را در جمع خیرین سلامت جاودانه کردند.

وی افزود: حوزه سلامت یکی از شاخصه‌های اصلی امر توسعه در کشور محسوب می‌شود و خیرین سلامت نقش تأثیرگذار و مهمی در تأمین و ارتقای سطح سلامت در جامعه دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از این خانواده و سایر خیرین حوزه سلامت این شهرستان بابت حمایت‌های مالی و معنوی خود در زمان‌های حساس و بحرانی که همواره همراهی دلسوز و پشتیبانی مطمئن برای دانشگاه علوم پزشکی دزفول بوده‌اند، قدردانی کرد.

ارائه خدمات پرستاری به ۲ هزار بیمار کرونایی 

فیروز زاده در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص درمان بیماران کرونایی گفت: از شیوع بیماری کرونا تا پایان سال ۹۹، حدود ۲ هزار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ توسط مراکز خدمات مراقبت و مشاوره پرستاری در منزل دزفول، خدمت درمانی دریافت کردند.

وی افزود: ۶ مرکز مشاوره و خدمات پرستاری درمنزل در شهرستان دزفول فعال است که در جهت کاهش مراجعات بیمارستانی و همچنین استفاده از ظرفیت این مراکز برای مراقبت‌های بیماران کرونایی و جبران کمبود نیرو در بیمارستان‌ها حائز اهمیت هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: همه پرسنل این مراکز در برابر کرونا واکسینه شده‌اند تا با اطمینان کامل برای ارائه خدمات درمانی به بیماران به ویژه بیماران کرونایی به منازل آنان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید