تهران
کد خبر:8197
پ
images.jpeg-۱
فرماندار باغملک: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.

وخامت حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در باغملک

بهروز فرج الهی در تشریح جزئیات تیراندازی در مراسم عروسی در باغملک گفت: با پافشاری عده‌ای بر اجرای رسم اشتباه تیراندازی در مراسم عروسی و فاتحه خوانی بار‌ها سبب شده تا شاهد اتفاق‌های ناگوار و مرگبار در استان خوزستان و شهرستان باشیم. وی با بیان اینکه این تیراندازی از سوی بستگان داماد انجام شد، افزود: در این حادثه […]

بهروز فرج الهی در تشریح جزئیات تیراندازی در مراسم عروسی در باغملک گفت: با پافشاری عده‌ای بر اجرای رسم اشتباه تیراندازی در مراسم عروسی و فاتحه خوانی بار‌ها سبب شده تا شاهد اتفاق‌های ناگوار و مرگبار در استان خوزستان و شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه این تیراندازی از سوی بستگان داماد انجام شد، افزود: در این حادثه ۶ نفر مجروح و بلافاصله به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک منتقل شدند.

فرج الهی با بیان اینکه در نتیجه این تیراندازی یک نوجوان به نام ابوالفضل کاظمی در بیمارستان به دلیل شدت جراحت‌ها جان خود را از دست داد، اضافه کرد: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه وخیم گزارش شده است.

به گفته فرماندار باغملک؛ یکی از مصدومان به اهواز اعزام شده و یک نفر دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت، ولی یک کلیه و طحال خود را از دست داده و درحال حاضر در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: ۳ نفر دیگر از مصدومان حادثه تیراندازی به صورت سرپایی در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک درمان و ترخیص شدند.

فرج الهی گفت: بلافاصله پس از این اتفاق با صدور دستور‌های لازم از سوی مقام‌های قضایی و دادستان عمومی و انقلاب باغملک، عملیات پلیسی به منظور بازداشت عاملان تیراندازی اجرا و ۶ نفر از مسببان این حادثه مرگبار بازداشت شدند و ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و تعدادی فشنگ از آن‌ها کشف و توقیف شد.

وی می‌گوید: باتوجه به تجربه حوادث مربوط به منطقه پتک در سال‌های قبل، بیش از ۱۰۰ جلسه در رابطه با خودداری از تیراندازی در مراسم عروسی و عزا با بزرگان طوایف برگزار کرده ایم، ضمن اینکه بیشترین جلسه‌هایی در شورای تامین برگزار می‌شوند، به این موضوع و رسم اشتباه اختصاص دارند.

فرج الهی با بیان اینکه توفیق‌هایی در این زمینه حاصل شده است، افزود: ولی کارهای انجام شده کافی نیستند و برای ریشه کنی این رسم اشتباه و بدعت نیازمند کار فرهنگی هستیم، بنابراین از نخبگان، فعالان فرهنگی، بزرگان طوایف، هم استانی‌ها و… خواهشمندیم برای پایان دادن به این کار اشتباه و خطرناک که هیچ سودی ندارد و سبب تلفات جانی و مصدوم شدن هم استانی‌ها و همشهریان و همچنین ایجاد رعب و وحشت در دل مهمانان حاضر در مراسم عروسی و فاتحه خوانی می‌شود، همکاری کنند.

کلیدواژه : تیراندازی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید