تهران
کد خبر:1028
پ
mokhtar

وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگوی اُفت شدید تحصیلی دانش‌آموزان آبادان باشد

نگرش نیوز – جلیل مختار با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش و بی‌توجهی این وزارتخانه نسبت به وضعیت حوزه آموزش حوزه انتخابیه اش، گفت: وزیر آموزش و پرورش در حالی نسبت به وضعیت حوزه آموزش شهر آبادان و سوالاتی که در این زمینه مطرح کرده‌ایم، بی‌توجه است که باید در مورد مشکلات موجود […]

نگرش نیوز – جلیل مختار با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش و بی‌توجهی این وزارتخانه نسبت به وضعیت حوزه آموزش حوزه انتخابیه اش، گفت: وزیر آموزش و پرورش در حالی نسبت به وضعیت حوزه آموزش شهر آبادان و سوالاتی که در این زمینه مطرح کرده‌ایم، بی‌توجه است که باید در مورد مشکلات موجود در این بخش پاسخگو باشد.

نتیجه آزمون‌های مدارس آبادان حاکی از اُفت شدید تحصیلی دانش‌آموزان است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آموزش و پرورش شهر آبادان، ادامه داد: متاسفانه بررسی‌ها نشان می‌دهد که نتیجه آزمون‌های مدارس آبادان در سال جاری حاکی از اُفت شدید تحصیلی و کاهش سطح نمرات دانش‌آموزان به ویژه در سال آخر مقطع دبیرستان و کاهش میزان قبولی پایان ترم آنها است.

وی تصریح کرد: جای تعجب دارد که در این شرایط وزارت آموزش و پرورش اصرار دارد که مدیریت آموزش و پرورش آبادان که هیچ تلاشی برای اصلاح فرآیند ارائه خدمات آموزشی نکرده است به فعالیت خود ادامه دهد.

بی‌توجهی آموزش‌وپرورش به طرح ۳ سوال پیرامون وضعیت حوزه آموزش آبادان

مختار عنوان کرد: بنده سه طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش پیرامون مشکلات موجود در حوزه آموزش آبادان مطرح کردم، اما این وزارتخانه همچنان اصرار دارد که مدیریت آموزش و پرورش این منطقه کما فی السابق به فعالیت خود ادامه دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: متاسفانه برغم پیگیری‌های صورت گرفته هیچ اراده‌ای برای ایجاد تغییر و تحول در سیستم مدیریتی آموزش و پرورش و ورود نیروهای کارآمد به این بخش در وزارتخانه مربوطه مشاهده نمی‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون به دنبال این هستم که مشخص شود چه دست‌های پشت پرده‌ای مانع از ایجاد تغییر در سیستم مدیریتی اداره آموزش و پرورش آبادان و رفع مشکلات حوزه آموزشی این منطقه شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید