تهران
کد خبر:2305
پ
فاقد تصویر شاخص

پیام تبریک رئیس هیات امنای شورای مرکزی و دبیر ستادها و تشکل های مردمی ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی دراستان خوزستان

در پی قطعی شدن پیروزی آیت الله سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، دکتر خسرو اباذری رئیس هیات امنای شورای مرکزی و دبیر ستادها و تشکلهای مردمی استان خوزستان پیام تبریکی صادر کرد .

در این پیام تبریک آمده است :

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مردم عزیز، غیور و شهید پرور خوزستان؛

اکنون که به فضل الهی و در سایه توجهات امام زمان (عج)، سیزدهم دوره ریاست جمهوری با حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان برگزار گردیده است، وظیفه می دانم تشکرات صمیمانه خود را نثار هم استانی های هوشیار خود نمایم.

شما مردم عزیز بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری امام خامنه ای، لبیک گفته و با این حرکت انقلابی، روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد کردید و نام آنان را سرافراز ساختید.

این حضور عظیم مردمی در مسئله ای که به سرنوشت کشور ارتباط می یابد و نقشی حیاتی در آینده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی بود که ملت ایران به دسیسه های دشمنان داد و نقشه های آنان رابرای ایجاد محیط یأس آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی را خنثی کرد و در این شرایط و برهه زمانی حساس، انتخاب فردی اصلح، فساد ستیز و یاور محرومان هوشمندانه ترین انتخاب ممکن بود.
بی شک برنده واقعی این انتخابات شما مردم شریف هستید که از هر قشر و قومیت در تمامی شهرستان های استان خوزستان، حماسه ای بزرگ خلق نمودید.

به امید اینکه این انتخاب، نویدبخش تحولات بزرگ در راستای سربلندی میهن عزیز و امت مسلمان و انقلابی مان و علی الخصوص خوزستان و هم استانی های غیور اعم از عشایر و طوایف بزرگ و غیور عرب، خوانین بزرگ لر و بختیاری و یکایک اقوام شریف مان باشد.

و من الله التوفیق

خسرو اباذری
رئیس هیات امنای شورای مرکزی و دبیر ستادها و تشکلهای مردمی استان خوزستان-(سمر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید