تهران
کد خبر:2389
پ
فاقد تصویر شاخص

پیام تبریک روسای ستاد انتخاباتی مردمی رییس جمهور منتخب در شهرهای اهواز و مسجدسلیمان به مناسبت هفته قوه قضاییه

روسای ستاد انتخاباتی مردمی رییس جمهور منتخب در کلانشهر اهواز و مسجدسلیمان با صدور پیام تبریک مشترکی آغاز هفته قوه قضاییه را تبریک گفتند .

به گزارش روابط عمومی ستاد انتخاباتی مردمی رییس جمهور منتخب در خوزستان، در پیام مشترک عباس طاهری و ابراهیم الماسی آمده است : هفته قوه قضاییه که با شهادت دکتر بهشتی اولین رییس قوه قضاییه کشورمان در تقویم رسمی کشورمان ثبت شد فرصت مغتنمی است جهت پاسداشت زحمات خادمان بی ادعایی که در عرصه ی قضاوت ، عدالت را در سطوح مختلف برقرار و یکی از عوامل تثبیت امنیت و آرامش جامعه محسوب می شوند .

بی شک امسال ؛ هفته ی قوه ی قضاییه مناسبتی مغتنم است تا از سید جلیل القدر سید ابراهیم رییسی که در مدت زمان مسئولیت این قوه بیشترین تلاش را در جهت مبارزه با فساد و حق کشی ها داشته و گواه آن بازگشت هزاران میلیارد تومان سرمایه ی ضایع شده ی بیت المال توسط مفسدین و همچنین احیای کارخانه های ریشه دار و قدیمی صنعت است .

اینجانبان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود بهشتی و سایر شهدای قوه ی قضاییه ، فرا رسیدن این مناسبت را به کلیه ی روسای دادگستری ، دادستان ها و پرسنل زحمت کش و خدوم اداره کل دادگستری استان خوزستان و شهرهای تابعه آن تبریک و تهنیت عرض می نماییم .

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید