تهران
کد خبر:2292
پ
فاقد تصویر شاخص

پیام تبریک رییس ستاد مرکزی مردمی و انتخاباتی آیت الله رییسی در مسجدسلیمان

ابراهیم الماسی رییس ستاد مرکزی مردمی انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رییسی با صدور پیامی ضمن تقدیر از حماسه آفرینی ملت غیور ایران در شورافرینی به انتخابات ۲۸ خرداد ، انتخاب قاطعانه و هوشمندانه سید ابراهیم رییسی بعنوان سیزدهمین رییس جمهور کشور از سوی مردم ولایت مدار ایران اسلامی را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت گفت .

 

ابراهیم الماسی در گفتگو با سایت خبری حاشیه خبر گفت :

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

مردم همیشه در صحنه ی ایران بار دیگر در روز ۲۸ خرداد شوری دیگر آفریدند و در حالیکه بیش از ۱۵۰ کانال و شبکه ی ماهواره ای و صدها سایت خبری معاند و منافق و ضد نظام از ماهها قبل با هجمه های خبری بدنبال ترسیم چهره ای نادرست از کشورمان و به قول خودشان تعبیر انتخابات توسط مردم بودند اما مردمی که همیشه نشان داده اند بهترین مدافعان این نظام و انقلابند به ندای رهبر معظم انقلاب لبیکی دوباره گفتند و با شوری حسینی ، موجب انگشت بدهان ماندن بدخواهان نظام مقدس اسلامی شدند .
خروجی این رقابت پرشور ، انتخاب سیدی جلیل القدر از تبار حضرت فاطمه زهرا(س) است که در عملکردش در مسند ریاست قوه ی قضاییه ، عزم جزم و شهامت مثال زدنی اش در مبارزه با فساد را مشاهده کرده ایم . از این رو اقبال عمومی به ایشان نشان از خواست عمومی در مبارزه با فساد و ریشه کنن کردن رانت خواری ها و حق کشی هایی است که سالها توسط برخی مخالفانِ بظاهر انقلابی در جامعه گسترانیده شد تا موجبات دوری ملت از نظام را فراهم کنند اما زهی خیال باطل . از این رو اینجانب این پیروزی فرخنده را ابتداً به مقام معظم رهبری که همواره با فرمایشات گرانقدرشان چراغ راه هدایت این کشور بوده و سپس مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
بی شک کابینه ی سیزدهم ، متفاوت از سایر دولت ها ، با تأسی از فرامین مقام عظمای ولایت ، جوان و چابک در خدمت به مردم و در مبارزه با فساد ، قاطع و بُرّان خواهد بود .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید