تهران
کد خبر:5345
پ
IMG-20211127-WA0528

پیام محمد نجاتی پور به مردم باغملک

به گزارش گلبانگ زاگرس؛ متن پیام به شرح زیر است: “به نامِ خداوندِ جان و خِرد” همتباران ارجمندم در شهرستان باغملک باسلام ودعای خیر “قُلْ رَبِّ اَدخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ اَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ ” خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که به این جانب، توفیق عنایت فرمود تا بخشی از عمر خویش را در خدمتگزاری […]

به گزارش گلبانگ زاگرس؛ متن پیام به شرح زیر است:

“به نامِ خداوندِ جان و خِرد”
همتباران ارجمندم در شهرستان باغملک
باسلام ودعای خیر

“قُلْ رَبِّ اَدخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ اَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ ”

خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که به این جانب، توفیق عنایت فرمود تا بخشی از عمر خویش را در خدمتگزاری به مردمانی نجیب، نژاده و شهید پرور در این خطه پر خاطره سپری نمایم.
امروز خداوند بیش از همه،شاهد است که دراین مسئولیت خطیر از هیچ کوششی دریغ ننمودم و در همه حال با همراهی مجموعه اداری در جهت حسن انجام وظایف و خدمات رسانی و ترفیه عمومی اهتمام ورزیدم اگرچه صادقانه، از عهده ی بخشی از مشکلات بر نیامدیم. اما در انجام امور، بدون تبعیض و بخشی نگری ،منطقه ای و طایفه ای، فقط به خشنودی و رضایت خداوند و مردم اندیشیده ام ؛ میان شهرها، روستاها و مناطق عشایری تفاوتی قائل نشدم ؛ در توزیع اعتبارات ، سرکشی ها ، بازدیدها و دعوت مسئولین استانی و ملی به منظور بازدید میدانی و دیدن مشکلات شهرها و روستاها، تنها به مشکلات مبتلابه مردم توجه کردم نه روستا، شهر یا بخشی خاص و معین که سبب تلقی تبعیض یا رنجش مردم گردد . رنج بی آبی در میداوود،چهجم ، بهاره ، پای میل و بلکدان و بنار کبوتران به اندازه بی آبی آبگندو ، سرپوشیده ، بارانگرد ، باغملا ،شان بچه، دلی ها قلبم را می فشرد و بی کیفیتی آب در هپرو ، صیدون و واجل و طلاور همانقدر عذابم می داد که بی کیفیتی آب در بلواس ، مله ، چلچلک و رباط، آزارم می داد.

اینجانب نزدیک به ۴ سال بعنوان فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان باغملک با شناخت کامل از اوضاع سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی شهرستان و نظر باینکه همتبار ، همزبان و از جنس این مردم بودم با مشکلات و راه حل آنها آشنا و همواره تمام کوشش خود را به کار گرفتم. در بیشتر ایام به صورت چهره به چهره در مناطق دور و نزدیک اعم از شهری ،روستایی و عشایری با مردم این دیار سرفراز، روبرو شده و از نزدیک مشکلات و نارسایی‌های را دیده و لمس نمودم. مثلا مناطق دور افتاده پای میل و بهاره در مرز دیشموک ، تنگ کرد و دلی ها یا بیدزرد در مرز گلگیر یا شان بچه در مرز لیکک را دستکم ۱۰ بار سرکشی کرده ام ، بیش از ۱۰۰ بار در منطقه پتک حضور ، جلسه یا بازدید داشته و به ضرس قاطع می توانم بگویم برای پیشگیری از هر حادثه و بحران قابل پیش بینی، تلاش کرده ام و بدنبال وقوع حوادث خود را زودتر از همه رسانده ام ولی در همه حال با کم لطفی و بعضا پرخاشگری یکی- دو رسانه مواجه بودم که قضاوت هایشان عاری از حقیقت بود. مثلاً سقوط آسانسور بیمارستان یا آتش سوزی در کوه منگشت را تقصیر فرماندار می دانستند مع ذلک بر حسب مشی سیاسی ، اعتقادشخصی و تربیت دانشگاهی، که معتقد به آزادی رسانه ها بودم ، این رسانه ها را با همه بد اخلاقی ها مفید می دانستم لذا هیچگاه شکوه ای نکردم و متعرض آنان نشدم.
علاوه بر پیگیری اجرای پروژه های استانی و ملی در شرایط نامطلوب اقتصادی و تنگناهای اعتباری سالهای گذشته ، بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در روستاها از محل اعتبارات فاقد دهیاری و عشایری در اختیار فرمانداری، اجرا گردید که ۲۵ مخزن آب ، ۱۰۰هزار متر مربع زیرسازی و بتن ریزی، ۲۰ هزار متر جدول کشی ۵۰کیلومتر مسیر شکافی ، دوباب مدرسه و ده ها پنل خورشیدی و ده ها آبراه و ابنیه فنی از جمله پل ۲۰ متری بخشی از آنهاست که اهتمام شبانه روزی حوزه ی برنامه ریزی و فنی فرمانداری و بخشداران در این خصوص ستودنی و قابل ذکرند.
درگیریها و نزاعات طایفه ای که بعضا ظرفیت بحران داشت و روی به وخامت می نهاد همگی با حضور و رایزنی و همراه کردن بزرگان و متنفذین محلی حل و فصل و ساماندهی شد که جای سپاسگزاری دارد.

کسب رتبه اول سال ۱۳۹۸ و رتبه دوم در سال۱۳۹۹ درمیان فرمانداریهای استان خوزستان اتفاق بی سابقه ای بود که حاکی از تلاش اعضای تامین شهرستان ، مجموعه اداری بویژه معاونین فرمانداری ، بخشداران و کارکنان همدل فرمانداری و بخشداریها بود که جای تقدیر بسیار دارد.

ارتقاء دهستان قلعه تل به بخش قلعه تل، رخداد مبارکی بود که با برنامه ریزی فرمانداری و پیگیریهای شبانه روزی و مستمرنماینده سابق جناب آقای مهندس خادمی محقق شد، همچنین ارتقا بخش صیدون به شهرستان با برنامه ریزی فرمانداری و اصرار و پیگیری مداوم نماینده مردم جناب اقای ایزدپناه در مراحل پایانی است. پروژه سرنوشت ساز و عظیم آبرسانی به شهرها و روستاها و دشت های ایذه و باغملک و پروژه ی مهم بند بتنی میداود بمنظور تامین آب اراضی تیغن و میداود صرفا با مساعی طاقت فرسای نماینده سابق جناب مهندس خادمی و مقامات دولتی و محلی اجرایی گردید که مع الاسف فعلا متوقف مانده است. همچنین پروژه های مهم دیگری چون بیمارستان ۱۵۶تختخوابه باغملک و چهار خطه نمودن محور ارتباطی هفتکل – باغملک- قلعه تل- بارانگرد که با حساسیت و دلسوزی بصورت هفتگی از سوی مهندس خادمی و فرمانداری پیگیری می شد. در سال جاری پروژه مهم بند خاکی صیدون بمنظور مشروب نمودن اراضی کشاورزی منطقه کمتر برخوردار صیدون اقدام پسندیده ای بود که از سوی فرمانداری و پیگیریهای اقای ایزدپناه در حال برنامه ریزی برای اجراست.
در پایان لازم میدانم از متانت جناب اقای دکتر خلیلیان استاندار محترم خوزستان،ائمه محترم جمعه ونمایندگان سابق شهرستان ،مراجع قضایی و امنیتی، فرماندهان محترم نیروهای خدوم سپاه و بسیج و انتظامی ، مجموعه اداری ، اصحاب رسانه، سمن ها،شورا ها،شهرداری ها، دهیاری ها ، بزرگان قومی ، ایثارگران، روحانیون ، فرهنگیان، بازاریان، روستاییان ، جامعه ورزشی و آحاد مردم شریف شهرستان سپاسگزاری نمایم.بر این باورم اگر قصوری از اینجانب سر زده است قطعا از روی سهو بوده و چشم بر گذشت و بزرگواری همگان دارم و حلالیت می طلبم.
باسپاس و احترام.
محمدنجاتی پور/۴ آذر ماه/۱۴۰۰

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید