تهران
کد خبر:6013
پ
IMG-20220228-WA0010

گزارش سفر مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به خوزستان

به گزارش گلیانگ زاگرس به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ؛ ”محمد جوانبخت” ، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در اولین سفر کاری خود به خوزستان،ضمن بازدید از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان و پیگیری آخرین وضعیت منابع آبی استان،از پروژه های این سازمان بازدید کرد. […]

به گزارش گلیانگ زاگرس به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ؛ ”محمد جوانبخت” ، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در اولین سفر کاری خود به خوزستان،ضمن بازدید از رصدخانه آب و انرژی سازمان آب و برق خوزستان و پیگیری آخرین وضعیت منابع آبی استان،از پروژه های این سازمان بازدید کرد.
صبح امروز معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا همراه با مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان و روسای حوضه های آبریز کارون و کرخه با سفر به شهرستان هویزه،از ایستگاه های پمپاژ پل پیروزی و معرض بازدید و در جریان آخرین وضعیت این ایستگاه ها قرار گرفت.
حضور در یادمان شهدای هویزه و تجدید بیعت با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس برنامه دیگر سفر مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به این شهرستان بود.
جوانبخت سپس از پروژه طرح انتقال آب از کانال چمران تا تصفیه خانه کیان آباد اهواز بازدید و بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد.
بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ w2 برنامه بعدی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا بود که ضمن بررسی آخرین وضعیت این پروژه،تسریع در اجرایی شدن آن مورد تاکید قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید