تهران
کد خبر:1437
پ
فاقد تصویر شاخص

یادواره شهدای صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این مراسم با حضور فرمانده ، رییس نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری سپاه ناحیه مسجدسلیمان – مدیرخدمات ، فرمانده بسیج ، رییس روابط عمومی ، رییس امور ایثارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و جمعی […]

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این مراسم با حضور فرمانده ، رییس نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری سپاه ناحیه مسجدسلیمان – مدیرخدمات ، فرمانده بسیج ، رییس روابط عمومی ، رییس امور ایثارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت صنعت نفت مسجدسلیمان در سالن اداره آموزش و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان طی سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه ضیافت الهی گفت : اگر چه جمع مان بخاطر شرایط کرونایی و رعایت پروتکل ها کوچک و محدود است اما به نیابت از تمام بسیجیان با امام راحلمان (ره) ، ولی فقیه زمانمان امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و شهدای عزیزمان در گذشته بسته ایم عهدی دوباره می بندیم و می گوییم که آماده ایم تا در هر نقطه از جغرافیای جهان ، جانمان را برای سرافرازی میهن عزیز و اسلامی مان که میراث گرانبهای خون شهدا است فدا و نثار کنیم .

سرهنگ عبدالمطلب رحیمی حسینی افزود : در یکسال گذشته و در بحران ویروس کرونا ، بسیجیان حضوری چشمگیر در جهت ضدعفونی و گند زدایی خیابان ها و اماکن عمومی داشتند و در کنار مردم صحنه های حماسی مختلفی را برای مبارزه با این ویروس منحوس ایجاد کردند .

وی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت : انتخابات ، اوج حماسه آفرینی و شور اجتماعی نظام مقدسمان است . آنجایی که مردم با حضور پرشور خود سرنوشت چهار ساله شهر و کشور را رقم می زنند .

وی خاطر نشان کرد : در آوردگاه انتخابات خرداد ماه ، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) می بایست همه ی هموطنان با حضوری پرشور در پای صندوق های رأی سرنوشت قوه ی مجریه ی کشور را برای ۴ سال آینده مشخص و تعیین کنند و بدانند که بنا به فرمایش معظم له ، هر رأی یک مشت محکمی است بر دهان یاوه گویان و بدخواهان انقلاب اسلامی و تثبیت کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود .

در ادامه از آقایان یارعلی رضایی – امیر دشتبان – محمد محبی – صادق شهبازی – مهراب شهبازی – اصغر عزیزالهی و محمد کریمی بسیجیان پایگاه های مختلف کارگری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اهدای لوح و هدیه قدردانی بعمل آمد .

 

پیش از سخنان فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان ، محمود خدادادی فرمانده پایگاه بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان طی سخنانی با بیان اینکه این پایگاه قریب به ۲۰۰۰ عضو عادی و فعال دارد و یکی از برزگترین پایگاه های کارمندی و کارگری شهرستان محسوب می شود به بیان عملکرد واحد تحت امر خویش طی یکسال گذشته پرداخت و گفت : اعضای این پایگاه در کنار انجام وظایف اصلی خود در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در امر تهیه و توزیع ۴۰۴۰ بسته مواد غذایی کمک معیشتی و همچنین گند زدایی و ضد عفونی کردن خیابان ها و اماکن عمومی شهر مسجدسلیمان در برابر ویروس کرونا حضوری پر رنگ و اثر بخش داشته اند .

همچنین در آیین دیگری که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج کارگری برگزار شد مدیرعامل و تعدادی از مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با همراهی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان  با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان مسجدسلیمان ، ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به روان مطهر شهدای گمنام و شهید بهنام محمدی ادای احترام نمودند .

همچنین در ادامه سلسله برنامه های گرامی داشت هفته بسیج کارگری ، فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان و هیأت همراه همچنین در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید خداداد حسینی منجزی اداره ترابری با اعضای این پایگاه و کارکنان اداره ترابری دیدار کردند و ضمن عرض خسته نباشید ، سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را نیز به آنها تبریک و تهنیت گفتند .

نگارش و انتشار خبر : دانوش صالحی  / تصاویر : محمد باقری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید