تهران
کد خبر:1163
پ
WhatsApp Image 2021-06-15 at 19.45.52

یکی از راه های مهم مبارزه با دشمن، فساد زدایی است

به گزارش نگرش نیوز، این همایش که در شهر زیباکنار خرم آباد با حضور مردم و مسئولین برگزار شد، دکتر حبیب الله گل محمدی رئیس ستاد ایران توانمند، علیرضا مهلی رئیس ستاد جوانان ایران توانمند کشور آیت الله رئیسی و سید علی علم الهدی به سخنرانی و گفت و گو با مردم این منطقه پرداختند. […]

به گزارش نگرش نیوز، این همایش که در شهر زیباکنار خرم آباد با حضور مردم و مسئولین برگزار شد، دکتر حبیب الله گل محمدی رئیس ستاد ایران توانمند، علیرضا مهلی رئیس ستاد جوانان ایران توانمند کشور آیت الله رئیسی و سید علی علم الهدی به سخنرانی و گفت و گو با مردم این منطقه پرداختند.

در بخش نخست این جلسه دکتر گل محمدی گفت: تجربه ثابت کرده که مردم زمان شناس هستند و اولویت ها را تشخیص می‌دهند و در روز انتخابات به هرکس که برای این نظام و مردم مفید است، رای خواهند داد.

وی در بخش دیگر افزود: حمایت های مردم، احزاب و قشرهای مختلف از آیت‌الله رئیسی درحالی به نقطه حداکثری رسیده است که تنها ۳ روز دیگر به انتخابات مانده است و مردم می خواهند سرنوشت کشورشان به دست فردی باشد که شفافیت، فسادستیزی، حمایت از محرومان را در راس امور قرار دهد که اینها همه در وجود آیت الله رئیس بوده و هست.

در سویی دیگر علیرضا مهلی رئیس ستاد جوانان ایران توانمند در کشور گفت: رای به آیت الله رئیسی رای به شفافیت و کارآمدی است که اگر این مهم صورت پذیرد محرومین و مستضعفان در آینده می توانند از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار شوند.

وی افزود: مردم کشور ما باید برای نشان دادن قدرت نظام در مجامع جهانی هرچه پرشورتر روزجمعه ۲۸ خردادماه پای صندوق های رای حاضر شوند. و چه بهتر اینکه این رای به صندوق آیت الله رئیسی ریخته شود.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی علم الهدی از اساتید حوزه علمیه در این همایش گفت: در این چند سال مدیریت کشور در لبه پرتگاه وجود دارد و دیگر جای اشتباه کردن نداریم.

وی ادامه داد: تقوی، خدا ترس بودن، کارنامه و برنامه داشتن، مرد میدان بودن، از ویژگی های یک رییس جمهور اصلح است امیدوارم با انتخاب آقای رییسی از این مرحله خطرناک سربلند باشیم و شرمنده مردم نشویم.

علم الهدی در پایان گفت: مردم لرستان همواره یار رهبر انقلاب و حامی نظام اسلامی بوده اند، این قشر مهمان نواز و خادم امام حسین (ع) در سفر زیارتی یه کربلا برای زائران است.

لازم به توضیح است اعضای ستاد ایران توانمند آیت الله رئیس در بدو ورود به این استان با ادای احترام به مقام والای شهدا با مردم این استان گفت و گوهای رو در رو داستند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید