تهران
کد خبر:3983
پ
فاقد تصویر شاخص

اولین گوشی با دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت ZTE یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند بوده که به تازگی پرچمداری منحصربفرد را به نام زد ۳۰ پرو با سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد، اسمارتفونی که از مشخصات بزرگ بهره می‌برد.

در این میان گاهی اوقات شرکت‌های کمتر شناخته شده‌ محصولاتی نوآورانه و جذاب را معرفی می‌کنند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. گوشی جدید معرفی شده توسط شرکت نوبیا نیز یکی از این موارد است. پرچم‌دار جدید این شرکت چینی که نوبیا زد ۳۰ پرو نام دارد در کنار مجهز بودن به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸، در ماژول دوربین خود به سه سنسور ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است.

پرچمدار شرکت نوبیا به نمایشگری ۶٫۶۷ اینچی از نوع امولد مجهز شده است. این صفحه نمایش دارای وضوح ۱۰۸۰p بوده و نرخ نوسازی در نمایشگر این مدل نیز ۱۴۴ هرتز است. پنل نمایشگر قدرتمند گوشی نوبیا Z30 پرو از خروجی رنگ ده بیتی بهره می‌برد و از HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه نمایش این ۲۰ در ۹ است.

اولین گوشی با دوربین 192 مگاپیکسلی معرفی شد

در دوربین اصلی این گوشی شاهد استفاده از سه سنسور ۶۴ مگاپیکسلی هستیم که تا حدی عجیب به نظر می‌رسد اما در مجموع می‌توان این گوشی را با سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی یک گوشی با حسگر ۱۹۲مگاپیکسلی دانست. اولین دوربین ۶۴ مگاپیکسلی از نوع سونی IMX686 بوده و به OIS مجهز شده است.

دومین دوربین ۶۴ مگاپیکسلی از لنزی ۳۵ میلی متری بهره می‌برد که بزرگ‌نمایی بیشتری را به همراه دارد. سومین دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دوربین این گوشی نیز از نوع اولتراواید یا فوق عریض با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای است.دوربین تله‌فوتوی دوم هم از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی  استفاده می‌کند که قابلیت زوم ۵ برابری اپتیکال و ۵۰ برابری دیجیتال را به دوربین این گوشی اضافه می‌کند. همچنین به لطف مجهز بودن به OIS، لرزش‌های گوشی در زمان استفاده از دوربین در حالت زوم، تاثیر کمتری روی کیفیت تصویر خواهد داشت. متاسفانه مشخصات دوربین سلفی این گوشی اعلام نشده است.

در کنار استفاده از قدرتمندترین تراشه شرکت کوالکام، نوبیا Z30 پرو به ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ و یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. رابط کاربری این گوشی nubia UI 9.0 بر پایه اندروید ۱۱ است.

در این گوشی شاهد استفاده از باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی هستیم. این باتری از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در تنها ۱۵ دقیقه به صورت کامل شارژ شود.شرکت نوبیا پرچمدار جدید خود را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای روانه بازار خواهد کرد. اگر حافظه رم ۸ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برای خریدار کافی باشد باید هزینه‌ای حدود ۷۷۷ دلار پرداخت کند. نسخه بهتر این گوشی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۸۴۰ دلار و بهترین نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم حدود ۹۳۲ دلار قیمت خواهد داشت. فروش این گوشی در کشور چین از روزهای آینده آغاز خواهد شد و هنوز عرضه آن به صورت جهانی قطعی نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید