تهران
کد خبر:464
پ
۰cfa3f9802b583c5755c7689ce59ff9a-300×185

بازدیدهای نظارتی کارشناسان بهداشت از هیات‌های عزاداری شرق اهواز در ایام محرم

دکتر مشکورنیا از بازدید و آموزش پروتکل‌های بهداشتی به تمامی هیات‌های عزاداری مناطق شرق اهواز از سوی مرکز بهداشت شرق اهواز، در دهه اول محرم خبر داد.

دکتر احمد مشکورنیا، رئیس مرکز بهداشت شرق با اشاره به بازدید میدانی کارشناسان واحد بهداشت محیط از هیات‌های عزاداری مناطق شرق اهواز، گفت: تمامی هیات‌های عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در شرق اهواز، از سوی کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شرق اهواز مورد بازدید قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بازدیدهای صورت گرفته با نتیجه مطلوب ضمن ارائه آموزش های لازم در خصوص رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی حاصل تلاش شبانه روزی کارشناسان است.هیئت‌های عزاداری در کنار مساجد و تکایا از معدود اماکنی بودند که تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان کشور در آنها رعایت می‌شد که این خود بیانگر نظم پذیری و نمایش شور توأم با شعور حسینی از سوی این عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) است.

مشکورنیا در ادامه افزود: هیات‌های عزاداری مناطق شرق اهواز ضمن همکاری با کارشناسان مجموعه مرکز بهداشت شرق اهواز در راستای حفظ سلامتی خود و دیگران فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را بخوبی رعایت کردند و با رعایت موازین بهداشتی در این ایام یاری گر مدافعان سلامت بودند.

در پایان با اشاره به برگزاری جلسه تکریم از هیات‌های عزاداری پیشگام در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیان داشت: به امید خدا در روزهای آینده، طی جلسه‌ای از مسئولان هیات‌های عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) شرق اهواز که به نحو احسن پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، تقدیر و تشکر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید