تهران
کد خبر:7012
پ
۱۷۲۱۲۳۹_۴۰۸

باید گنج درون جنگ را کشف کنیم و در اختیار نویسندگان جوان قرار دهیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان گفت: باید گنج درون جنگ را کشف کنیم و در اختیار ادیبان و هنرمندان جوان قرار دهیم

به گزارش گلبانگ زاگرس ؛ سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بازدید کرد.

وی پس از بازدید، فضای معنوی نمایشگاه را مطلوب خواند و اظهار داشت: ضمن ارائه آثار مذهبی و معنوی باید نگاه عمیقی به مخاطب امروز و سلیقه های مختلف دیگر داشته باشیم.

سردار مرادحاجتی افزود: ۸ سال جنگ تحمیلی قابلیت تبدیل شدن به هزاران اثر هنری و ادبی را دارد به شرطی که ما بتوانیم به عنوان متولیان حوزه دفاع مقدس، گنج درون این جنگ را کشف کنیم و در اختیار ادیبان و هنرمندان جوان قرار دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان باید سرآمد آثار ارزشی و معنوی حوزه کتاب در کشور باشد چون هم دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی است و هم میزبان پرافتخار از رزمندگان سراسر کشور در طول ۸ سال دفاع مقدس و به همین دلیل، جوانان و نویسندگان ما می توانند از ذره ذره این جغرافیای حماسی سوژه های ناب ایثار کشف و منتشر کنند.

وی در پایان یادآور شد: در عصری که شاید کتاب های کاغذی و سنتی چندان هوادار ندارند باید با شیوه های نوین به استقبال سلیقه های جدید برویم و اخیرا نیز در حوزه کتاب صوتی و دیجیتال دفاع مقدس، قدم های خوبی برداشته ایم که نیاز به تقویت بیشتر داریم تا بتوانیم پاسخگوی نسل امروزمان باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید