تهران
کد خبر:5922
پ
IMG-20220213-WA0044-760×500-1

جامعه هنری ، پل ارتباطی فرهنگ دفاع مقدس با نسل های امروز هستند

به گزارش گلبانگ زاگرس به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: جامعه هنری پل ارتباطی و محتوایی فرهنگ دفاع مقدس با نسل های جامعه هستند. وی […]

به گزارش گلبانگ زاگرس به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هماهنگی مراسم تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: جامعه هنری پل ارتباطی و محتوایی فرهنگ دفاع مقدس با نسل های جامعه هستند.
وی افزود: خوزستان به واسطه برخورداری و افتخار میزبانی از رخدادهای بزرگ تاریخی و حماسی معاصر همچون دوران دفاع مقدس، اربعین حسینی و کاروان های راهیان نور بهترین و بکرترین فضا برای اهالی هنر است که به تولید محتوای ارزشی و معنوی بپردازند.
سردار مرادحاجتی گفت: جشنواره های متعددی با محوریت دفاع مقدس و مقاومت در طول سال برگزار می شود و آثار فاخری نیز از طرف هنرمندان جوان و متعهد استان به این جشنواره ها ارسال می شود که جا دارد از این جامعه فرهیخته هنری به بهانه های مختلف تجلیل شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان خبر داد: قصد داریم به دلیل تراکم این رویدادها در یک مراسم برجسته و با حضور مسئوولین ارشد استان و نهادهای فرهنگی و هنری از برگزیدگان این رخدادهای هنری به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز تجلیل کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید