تهران
کد خبر:639
پ
hosyni

برخی افراد سیاسی برای فرار از پاسخگویی درباره عملکردشان به دنبال تخریب مجلس هستند

نگرش نیوز – سید کریم حسینی به تخریب این روزهای مجلس از سوی برخی از افراد سیاسی اشاره کرد و گفت: برخی از افراد سیاسی که حامی دولت هستند دست به اقدامات  مخربی علیه مجلس می‌زنند؛ اما مردم قضاوت خواهند کرد که عملکرد مجلس چگونه خواهد بود. وی در ادامه افزود: ریاست مجلس و نمایندگان برای پیگیری […]

نگرش نیوزسید کریم حسینی به تخریب این روزهای مجلس از سوی برخی از افراد سیاسی اشاره کرد و گفت: برخی از افراد سیاسی که حامی دولت هستند دست به اقدامات  مخربی علیه مجلس می‌زنند؛ اما مردم قضاوت خواهند کرد که عملکرد مجلس چگونه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ریاست مجلس و نمایندگان برای پیگیری و رفع مشکلات مردم به استان‌های مختلف سفر و در بین مردم حضور پیدا می‌کنند که این اقدام شایسته باعث شده تا صدای عده‌ای بلند شود؛ لذا این مسئله نشان می‌دهد کاری که نمایندگان انجام می‌دهند بسیار به جا و قابل تقدیر است.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون تاکید کرد: بعضی‌ها وظیفه ذاتی خود را که خدمتگزاری به مردم بوده را فراموش کردند؛ بنابراین با چنین اقداماتی که برای پیشرفت استان‌ها و محرومیت‌زدایی صورت می‌پذیرد دلگیر هستند؛ زیرا همطیف‌هایشان ۷ سال کرسی‌های اجرایی را در دست دارند، اما نتوانستند کاری برای مردم انجام دهند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: عزم و اراده نمایندگان برای انجام سفرهای استانی در جهت رفع مشکلات جدی بوده و این موضوع باعث خواهد شد تا ارتباط میان مردم و مسئولان که در این سالهای اخیر مخدوش بوده احیا شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید